Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 16:21Kör mängdträning utomhus hela vintern. Skippar klockan och inriktar mig helt på distans. Inomhus blir det F&S- jympa och gym. Snabbhetsträningen tar jag upp igen i mars.
Kör mängdträning utomhus hela vintern. Skippar klockan och inriktar mig helt på distans. Inomhus blir det F&S- jympa och gym. Snabbhetsträningen tar jag upp igen i mars.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 18:13Älskar vinterlöpningen! (H:) Massor med härlig, frisk luft! Bra kläder och bra skor, det är nyckeln!
Jag tycker egentligen inte om att springa när det är varmt, men eftersom jag älskar vinterlöpning får jag gnälla, i alla fall sparsamt, när det är varmt
Älskar vinterlöpningen! (H:) Massor med härlig, frisk luft! Bra kläder och bra skor, det är nyckeln!
Jag tycker egentligen inte om att springa när det är varmt, men eftersom jag älskar vinterlöpning får jag gnälla, i alla fall sparsamt, när det är varmt
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 18:28Gillar också vinterlöpning. Kommer precis in från ett härligt pass i vind och snö
Gillar också vinterlöpning. Kommer precis in från ett härligt pass i vind och snö
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 18:38Jag började springa mitt under förra vintern. Ute. Säger väl allt....
Jag började springa mitt under förra vintern. Ute. Säger väl allt....
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 18:53Om det är en så underlagsmässigt bra vinter som den gångna vintern så kör jag på ungefär som vanligt. Det största problemet är den där spåriga isen som frusit, som gör att man nästan bryter benen bara man går på den. Dominerar DEN vintern vete sjutton..
Om det är en så underlagsmässigt bra vinter som den gångna vintern så kör jag på ungefär som vanligt. Det största problemet är den där spåriga isen som frusit, som gör att man nästan bryter benen bara man går på den. Dominerar DEN vintern vete sjutton..
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 19:00Den nionde november kom vintern till Postboda By ca en kilometer söder om Månkarbo uppe i norduppland. Gubbarna på Preem-macken sa att "det här försvinner på tre dagar"...nu har det gått 15 och snön blir bara mera å mera å mera...å med dom där små värmebö
Den nionde november kom vintern till Postboda By ca en kilometer söder om Månkarbo uppe i norduppland. Gubbarna på Preem-macken sa att "det här försvinner på tre dagar"...nu har det gått 15 och snön blir bara mera å mera å mera...å med dom där små värmebö
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 19:11Med visuell fantasi tar man sig igenom det mesta!
Med visuell fantasi tar man sig igenom det mesta!
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 19:43Fortsätter som vanligt men kommer att byta ut några pass mot skidor om förutsättningarna finns.
Tycker faktiskt det är kul med dåligt väder och tuffa förhållanden.
Fortsätter som vanligt men kommer att byta ut några pass mot skidor om förutsättningarna finns.
Tycker faktiskt det är kul med dåligt väder och tuffa förhållanden.
Quote from Fredric Lagerström on 24 November 2010, 20:12Att springa i knarrande snö är ju helt ok. Det förhållandet råder här nu. Att springa i bakhal modd är inte kul. -2 - -10, månsken och gnistrande snö är helt okej. Jag tänkte förut på att den typen av underlag är ju dämpande med.
Att springa i knarrande snö är ju helt ok. Det förhållandet råder här nu. Att springa i bakhal modd är inte kul. -2 - -10, månsken och gnistrande snö är helt okej. Jag tänkte förut på att den typen av underlag är ju dämpande med.
Quote from Funbeat user on 24 November 2010, 20:20Jag kör vidare utomhus. Eftersom jag fokuserar mer på grundträning under vintern blir det färre snabba intervallpass och mer terränglöpning och distans. Sedan ger vinterunderlaget en naturlig styrke och ballans träning 😉 Men det är klart, backträningen b
Jag kör vidare utomhus. Eftersom jag fokuserar mer på grundträning under vintern blir det färre snabba intervallpass och mer terränglöpning och distans. Sedan ger vinterunderlaget en naturlig styrke och ballans träning 😉 Men det är klart, backträningen b