Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur många har gett upp
You need to log in to create posts and topics.

Jag har slutat nu när det blev kallt. Satsar mer på styrka och smidighet nu under vintern och så är man förhoppningsvis på topp när våren kommer!

Den största anledningen är egentligen att jag inte har råd att införskaffa bra löparkläder som håller värme

Robin Hood borde ju i alla fall ha ett par bra tights.

Tyckte jag mötte förvånansvärt många löpare på blankisen utmed Årstaviken när jag var på väg hem igår. De flesta andra var nog bättre rustade än vad jag var för jag hörde inte någon av de andra fräsa och muttra över halkan. 😀

Gett upp? Nej det finns int

Jag försöker att inte dra ner på löpningen men när man vaknar och tittar ut en dag som i dag är det lätt att tänka att det nog är skönare att hålla sig inomhus. Men jag ska ändå ta mig till Skatås här i GBG och springa en vända efter jobbet.

Men jag förs

Håller med Ulf.
Har åxå lättare att motivera mig till en löprunda utomhus, oavsett väder, än till att harva på ett löpband inomhus. Dessutom brukar jag längta uuuuut efter en dag på kontoret...

Dessutom känns det mysigt att bli lite "väderbiten" i ansikt

Seriöst är det inte svårare att motivera sig för att åka till gymmet för att springa på löpband (om inte har det hemma dvs) än att kliva utanför dörren och bara springa?

Jag kommer att byta ut vissa löppass mot snöskottning.

Har tid & inplanerat utrymme i familjens schema för tre löppass per vecka och endast den egna begravningen kan hindra mig från att genomföra dessa.

Förra vintern tänkte jag springa hela, annars brukar jag inte orka komma igång igen efter Lidingöhelgen, men så blev det ju skidföre så ... I år hoppas jag kunna åka skidor och springa (lite) parallellt, men skidorna är så mkt roligare än att springa, s

Har just genomfört ett lunchpass vadande i 2 dm iskallt vatten, med snöblandat regn som blåste rakt in i näsan med en hastighet av ca 12 sekundmeter. Om inte DET stoppade mig finns det inget som kan det! (H)

Business as usual!