Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 18:31Idag gav jag upp lite. Hoppas det är plogat imorgon.
Idag gav jag upp lite. Hoppas det är plogat imorgon.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 18:4116 km idag ibland oplogat,ibland plogat.....
16 km idag ibland oplogat,ibland plogat.....
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 18:44Tog nytt rekord nånsin ever idag - 205 km löpta senaste 30 dagarna (H:)
Tog nytt rekord nånsin ever idag - 205 km löpta senaste 30 dagarna (H:)
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 19:26Gett upp......nej för fasen som så många anddra håller jag i och byter snart till skidor. Har köpt halksskydd till löpardojjorna och det fungerar utmärkt i detta vinterunderlag och jag njuter över att vara ute och löpa. Men som du säger endast få som man
Gett upp......nej för fasen som så många anddra håller jag i och byter snart till skidor. Har köpt halksskydd till löpardojjorna och det fungerar utmärkt i detta vinterunderlag och jag njuter över att vara ute och löpa. Men som du säger endast få som man
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 19:35Idag hade vi bara någon minusgrad och då mötte jag 3 ggr så många löpare än normalt! 3 st istället för 1 på 2 timmar.
Idag hade vi bara någon minusgrad och då mötte jag 3 ggr så många löpare än normalt! 3 st istället för 1 på 2 timmar.
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 19:44Citerar Ulf tidigt i tråden "Vinterlöpning är en ren njutning enl. mig.
Mörkt, tyst och helt ostört av andra människor / hundar / varelser...Jag tycker det är mycket lättare att motivera mig till ett utepass även om vädret är som igår med snålblåst och
Citerar Ulf tidigt i tråden "Vinterlöpning är en ren njutning enl. mig.
Mörkt, tyst och helt ostört av andra människor / hundar / varelser...
Jag tycker det är mycket lättare att motivera mig till ett utepass även om vädret är som igår med snålblåst och
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 12:51Uppskattar obanat på vintern mer och mer från att inte tro det var möjligt att genomföra till att längta ut varje kväll när morkret fallit=)
Förlade långpasset förra veckan till löpbandet bara för att öka uppskattningen ytterligare, var sedan ute i snön
Uppskattar obanat på vintern mer och mer från att inte tro det var möjligt att genomföra till att längta ut varje kväll när morkret fallit=)
Förlade långpasset förra veckan till löpbandet bara för att öka uppskattningen ytterligare, var sedan ute i snön
Quote from Funbeat user on 6 December 2010, 20:45Jag har för första gången någonsin sprungit som del av jobbpendlingen. Jag sprang hem sista 10 km och tyvärr var det oplogat bitvis och en hel del snömodd. Tung löpning plus att jag för första gången sprang med ryggsäck på ryggen. Den sitter hyfsat bra på
Jag har för första gången någonsin sprungit som del av jobbpendlingen. Jag sprang hem sista 10 km och tyvärr var det oplogat bitvis och en hel del snömodd. Tung löpning plus att jag för första gången sprang med ryggsäck på ryggen. Den sitter hyfsat bra på
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 08:16Körde ett löppas igår kväll i mörker, snö och -8,3 grader. Var i vanlig ordning väldigt skönt när det är lugnt och tyst ute. Sen känns det extra skönt när man vet att alla som man möter fullt påpälsade från topp till tå tycker man är lite lagomt störd som
Körde ett löppas igår kväll i mörker, snö och -8,3 grader. Var i vanlig ordning väldigt skönt när det är lugnt och tyst ute. Sen känns det extra skönt när man vet att alla som man möter fullt påpälsade från topp till tå tycker man är lite lagomt störd som
Quote from Funbeat user on 8 December 2010, 09:17precis börjat igen 🙂 Om jag springer imorgon också är jag defintivt tillbaka 😉
precis börjat igen 🙂 Om jag springer imorgon också är jag defintivt tillbaka 😉