Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 18:54Magnus A: Tack för tipset om Craft Zero Extreme Windstopper. Köpte ett par och använde dem för första gången idag. Det var perfekt!
Magnus A: Tack för tipset om Craft Zero Extreme Windstopper. Köpte ett par och använde dem för första gången idag. Det var perfekt!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 22:34Heh, har också köpt ett par men inte hunnit pröva än.
Heh, har också köpt ett par men inte hunnit pröva än.
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 22:36Fredrik: Dagen är ju inte slut än. 😉
Fredrik: Dagen är ju inte slut än. 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 22:41Fredrik: Du blir inte besviken!
Fredrik: Du blir inte besviken!
Quote from Funbeat user on 4 December 2010, 22:43Själv ökar jag udner vinterhalvåret såvida jag inte blir förkyld eller så. Då är det inga tävlingar som man behöver vila sig i form till. Det innebär att man kan träna så mkt som kroppen bara orkar. En perfekt uppbyggnadsperiod helt enkelt. All löpning sk
Själv ökar jag udner vinterhalvåret såvida jag inte blir förkyld eller så. Då är det inga tävlingar som man behöver vila sig i form till. Det innebär att man kan träna så mkt som kroppen bara orkar. En perfekt uppbyggnadsperiod helt enkelt. All löpning sk
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 10:46jag flyttar alla pass inomhus.. tycler bara det känns besvörligt att springa ute nu ..
jag flyttar alla pass inomhus.. tycler bara det känns besvörligt att springa ute nu ..
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 15:47Jag var verkligen taggad på att springa ungefär som vanligt hela vintern, men då sätter en knäskada in, tror att det kan vara löparknä, jag har försummat att köpa nya skor alldeles för länge. Otur 🙁
Jag var verkligen taggad på att springa ungefär som vanligt hela vintern, men då sätter en knäskada in, tror att det kan vara löparknä, jag har försummat att köpa nya skor alldeles för länge. Otur 🙁
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 16:53Back on track iaf tillfälligt 🙂
Back on track iaf tillfälligt 🙂
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 18:11Har faktiskt börjat älska vinterlöpning! Med lagom kläder och ett lite lugnare tempo är det en njutning.Skönt att inte bli så enormt svettig som jag blir i värmen. Kommer snart att springa i totala motsatsen...Thailand om en vecka! då blir det sandstransl
Har faktiskt börjat älska vinterlöpning! Med lagom kläder och ett lite lugnare tempo är det en njutning.Skönt att inte bli så enormt svettig som jag blir i värmen. Kommer snart att springa i totala motsatsen...Thailand om en vecka! då blir det sandstransl
Quote from Funbeat user on 5 December 2010, 18:17Vinterlöpning !
Vinterlöpning !