Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 10:15Duktiga ni är! Jag är bara förkyld hela tiden så det blir mindre vare sig jag vill eller inte (vilket jag nog hade velat i alla fall.. ;)).
Duktiga ni är! Jag är bara förkyld hela tiden så det blir mindre vare sig jag vill eller inte (vilket jag nog hade velat i alla fall.. ;)).
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 10:33Aldrig ge upp!
Ökar veckomängden istället =)
Sprang två långpass på skånska slätten, ett i förrgår med både fallande snö och snödynor som gjorde passet till häcklöpning vissa sträckor. Underbart!
Aldrig ge upp!
Ökar veckomängden istället =)
Sprang två långpass på skånska slätten, ett i förrgår med både fallande snö och snödynor som gjorde passet till häcklöpning vissa sträckor. Underbart!
Quote from Fredric Lagerström on 3 December 2010, 10:46He he. Snödynor? Är det skånska för snödrivor?
He he. Snödynor? Är det skånska för snödrivor?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 11:27För att hänvisa till en annan tråd såfanns det ingen annan ute som kunde ta bilden med oss bägge på tyvärr. Men det var en grym Wassbergskänsla så här på förmiddagen i Stockholm!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0f15bab24b8d4ceea761b2019700
För att hänvisa till en annan tråd såfanns det ingen annan ute som kunde ta bilden med oss bägge på tyvärr. Men det var en grym Wassbergskänsla så här på förmiddagen i Stockholm!
BILD:http://www.funbeat.se/photo.aspx?FileName=0f15bab24b8d4ceea761b2019700
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 12:10Wassbergskänsla = Fruset snor?
Wassbergskänsla = Fruset snor?
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 13:38Snoriga istappar i skägget samt vresiga grymtningar till lattemammor i bredd:D
Snoriga istappar i skägget samt vresiga grymtningar till lattemammor i bredd:D
Quote from Elias Engqvist on 3 December 2010, 14:16Härligt! 😀
Härligt! 😀
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 14:24"Snödynor" - tänk "sanddynor"...det är ju så det ser ut! Själv har jag nu fått uppleva fyksnö riktigt ordentligt, är inte infödd skåning. Men skånska slätten vintertid blir med den skånska vinden ett äventyr i klass med nordpolen... 🙂
"Snödynor" - tänk "sanddynor"...det är ju så det ser ut! Själv har jag nu fått uppleva fyksnö riktigt ordentligt, är inte infödd skåning. Men skånska slätten vintertid blir med den skånska vinden ett äventyr i klass med nordpolen... 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 3 December 2010, 14:37Höga snödrivor alltså. Ok då är jag med. Smart!
Höga snödrivor alltså. Ok då är jag med. Smart!
Quote from Funbeat user on 3 December 2010, 14:42Nä, nu ger jag nog upp och går hem...
Nä, nu ger jag nog upp och går hem...