Quote from Funbeat user on 1 December 2010, 22:22@Johanna: Du behöver aldrig ställa dig några frågor angående Houdinis bra att ha-faktor. Alla deras underställsprodukter är bra bortom bäst, om du frågar mig. Jag har inte just den produkt du suktar efter, men denna:
http://www.houdinisportswear.com/se/p
@Johanna: Du behöver aldrig ställa dig några frågor angående Houdinis bra att ha-faktor. Alla deras underställsprodukter är bra bortom bäst, om du frågar mig. Jag har inte just den produkt du suktar efter, men denna:
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 08:26Jo tack:) Jag älskar Houdinis kläder! Jag har önskat mig dem i julklapp nu;)
Jo tack:) Jag älskar Houdinis kläder! Jag har önskat mig dem i julklapp nu;)
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 09:26Alla typer av överfall minskar väl kraftigt såhär års? Även buset tycker att det är kallt.
Alla typer av överfall minskar väl kraftigt såhär års? Även buset tycker att det är kallt.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 09:29Jo som jag skrev i förra tråden, det är väl snarare värme och ljusa nätter som ökar riskerna.
Jo som jag skrev i förra tråden, det är väl snarare värme och ljusa nätter som ökar riskerna.
Quote from Joel Enqvist on 2 December 2010, 11:28...eller överfallsriskerna ökar av faktumet att vara ung och kille. Men jag tror också att det är farligare när det är mildare, för då rör sig fler människor ute.
...eller överfallsriskerna ökar av faktumet att vara ung och kille. Men jag tror också att det är farligare när det är mildare, för då rör sig fler människor ute.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 12:24Inlägget är raderat av Olle
Inlägget är raderat av Olle
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:16Tråkigt med meningslös reklam.
Tråkigt med meningslös reklam.
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 13:25Tråkigt med meninslösa one-liners
Därför skriver jag meningsfulla two-liners 🙂
Tråkigt med meninslösa one-liners
Därför skriver jag meningsfulla two-liners 🙂
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 16:40Jag tycker det är kul att springa på vintern, så blir snarare en ökning för min del. Har börjat löpa till jobbet istället för att cykla, det är lättare när det är så här mycket snö. (t+)
Måste hitta ett par varmare vantar dock, blev sjukt kallt om händer
Jag tycker det är kul att springa på vintern, så blir snarare en ökning för min del. Har börjat löpa till jobbet istället för att cykla, det är lättare när det är så här mycket snö. (t+)
Måste hitta ett par varmare vantar dock, blev sjukt kallt om händer
Quote from Funbeat user on 2 December 2010, 17:11...och idag blir det en riktig utmaning: snön har VRÄKT ner över Skåne och blåser gör det...men ut ska jag.
...och idag blir det en riktig utmaning: snön har VRÄKT ner över Skåne och blåser gör det...men ut ska jag.