Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumLöpningHur många har gett upp
You need to log in to create posts and topics.

Värst för mig brukar vara lår och rumpa. Var nog nära att förfrysa dem ett par gånger förra året, gjorde rejält ont att ställa sig i varm dusch efter att ha varit ute och jag blev helt flammig. Har väl inte jättebra blodcirkulation där i de extra fettdepå

Skall köpa löparjacka idag, lunchpass imorgon (prognos 10-12 minus).

Magnus: finns kalsongerna att köpa i vilken sportaffär som helst?

När det gäller att hålla vitalområdet varmt har jag ett plagg som utgör min vintergarderobs flaggskepp:

http://shop.playgroundstores.com/?artnr=HOU224052&cat_id=164

@Patrik, vad jag vet finns dom i alla sportaffärer som har större utbud av Craft. Jag köpte mina på Intersport, Kungsbacka (vid ICA Maxi). Där hade dom en låda över från Göteborgsvarvsmässan på lagret, dom tog bara 120:- paret tror jag (mässpriset), jag k

För er som blir kalla om benen kan vintertajts kanske vara något. Jag köpte dem till skidåkning men de funkar perfekt att löpa i. Jag var ute och sprang i -10 igår och behövde inte ha något underställ men det funkar att ha underställ om det behövs.

Nu varvar man ju löpning och längdskidåkning, löper alltid ute!

Ligger kvar på samma mängd (min 55km löpning/längdskidåkning per vecka) under vintern också!

Ang. kall rumpa och lår; jag har ett par lårlånga fleecetights som tillsammans med mina ullunderställsbyxor håller mig var om dessa delar.
Men magen; nån som har tips på hur jag inte ska bli iskall där? Igår hade jag nästan för varmt på mig om överkroppen

Inte en chans att jag ger upp,-8,nordanvind o halka ikväll men blev en kvartsmara på 50:25 (H:)

Drog i väg med sonen i joggingvagnen och körde 15 km i 6 tempo. Hade nya vindtäta tights från Craft och en merinoullströja, microfleece och vindjacka på mig. Mössa och hanskar såklart.
Svante låg med overall och pälsmössa i åkpåse och under regnskyddet s