Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 21:13Idag på bussen (-arna) hem så sviktade motivationen betänkligt. Jag var hungrig eftersom jag inte fick med mig mitt mellanmål i brådskan, jag var trött, det var -11 och blåste.
Egentligen var det hungern och blåsten som var de tyngsta parametrarna; trötth
Idag på bussen (-arna) hem så sviktade motivationen betänkligt. Jag var hungrig eftersom jag inte fick med mig mitt mellanmål i brådskan, jag var trött, det var -11 och blåste.
Egentligen var det hungern och blåsten som var de tyngsta parametrarna; trötth
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 07:49Har tack vare er här på funbeta gett mig ut på vinterlöpning och kommit på att det är hur skönt som helst. Fryser bara lite om låren och rumpan,så idag blir det investering av underställ i merinoull! (Tack för alla tips i den tråden!!!)
Har tack vare er här på funbeta gett mig ut på vinterlöpning och kommit på att det är hur skönt som helst. Fryser bara lite om låren och rumpan,så idag blir det investering av underställ i merinoull! (Tack för alla tips i den tråden!!!)
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 08:57Jag kom ut på ett pass igår kväll, helt underbart att springa i snöstorm ja:) Hade merinounderställ på mig - för kallt om benen/rumpan (där blir jag också alltid kall), men för varmt om överkroppen. Jag hade min skaljacka på mig med huvan uppdragen för at
Jag kom ut på ett pass igår kväll, helt underbart att springa i snöstorm ja:) Hade merinounderställ på mig - för kallt om benen/rumpan (där blir jag också alltid kall), men för varmt om överkroppen. Jag hade min skaljacka på mig med huvan uppdragen för at
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 09:57VU har lyckats pressa ut mig i vinterväglag för första gången på många år i alla fall (t+), men något lite mer runt "familjelyckan" hade nog inte skadat. I övrigt klarar man sig med ganska lite kläder, men första km går ganska fort för att få upp värmen :
VU har lyckats pressa ut mig i vinterväglag för första gången på många år i alla fall (t+), men något lite mer runt "familjelyckan" hade nog inte skadat. I övrigt klarar man sig med ganska lite kläder, men första km går ganska fort för att få upp värmen :
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:23En av mina absolut bästa investeringar (näst hyffsade skor) för vinterlöpningen är ett par kalsonger med Windstopper (H:) (H:)
Jag körde tidigare med både underställ under och kortbyxor över tightsen men nu klarar jag mig med bara tights över mina älskade
En av mina absolut bästa investeringar (näst hyffsade skor) för vinterlöpningen är ett par kalsonger med Windstopper (H:) (H:)
Jag körde tidigare med både underställ under och kortbyxor över tightsen men nu klarar jag mig med bara tights över mina älskade
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:25Är det kalsongerna som heter Craft Zero?
Är det kalsongerna som heter Craft Zero?
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:26Johanna, Aquasocks här
http://www.simbutiken.se/se/art/badskor-aquasocks-badtofflor.phpMen jag har sett liknande på Intersport/Stadium/TeamSportia? för bara 50-100:- också.
Johanna, Aquasocks här
http://www.simbutiken.se/se/art/badskor-aquasocks-badtofflor.php
Men jag har sett liknande på Intersport/Stadium/TeamSportia? för bara 50-100:- också.
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:35Ja Patrik, så står det på förpackningen, men när jag tittar på Crafts hemsida heter dom något i stil med Craft Zero WS Gunde Short (http://www.craft.se/products.html?tx_mdb_pi1view=viewLVL3&tx_mdb_pi1lvl1=Craft&tx_mdb_pi1lvl2=Layer%25201&tx_mdb_pi1pageid=
Ja Patrik, så står det på förpackningen, men när jag tittar på Crafts hemsida heter dom något i stil med Craft Zero WS Gunde Short (http://www.craft.se/products.html?tx_mdb_pi1view=viewLVL3&tx_mdb_pi1lvl1=Craft&tx_mdb_pi1lvl2=Layer%25201&tx_mdb_pi1pageid=
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:50"Craft Zero WS Gunde Short", blir man ju ganska sugen på. Mina lår är inget problem eftersom min läkare fick offra nerven till lårens framsida under en operation. Sen kanske man kan tänka att det är dumt att inte kunna känna när man är så kall att man tap
"Craft Zero WS Gunde Short", blir man ju ganska sugen på. Mina lår är inget problem eftersom min läkare fick offra nerven till lårens framsida under en operation. Sen kanske man kan tänka att det är dumt att inte kunna känna när man är så kall att man tap
Quote from Funbeat user on 30 November 2010, 10:53Benen blir inte kalla på samma sätt.
Benen blir inte kalla på samma sätt.