Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 19:31Jag gör som Bohlin och Forsström.
Jag gör som Bohlin och Forsström.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:26Visst går det att löpa i oplogat, men kul är det inte.
Undrar hur mycket snabbare det hade blivit om man inte fått sladd vid frånskjutet på merparten av löpstegen, i princip 100% vid motlut?Mötte inte en enda löpare under den timme jag var ute...
Visst går det att löpa i oplogat, men kul är det inte.
Undrar hur mycket snabbare det hade blivit om man inte fått sladd vid frånskjutet på merparten av löpstegen, i princip 100% vid motlut?
Mötte inte en enda löpare under den timme jag var ute...
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:44Jag räknade under dagens löppass och mötte 16 enstaka löpare och en stor grupp som jag misstänker var Team Sthlm Marathon.
Jag räknade under dagens löppass och mötte 16 enstaka löpare och en stor grupp som jag misstänker var Team Sthlm Marathon.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 21:53Team Stockholm Marathon springer inte på lördagar, gjorde inte förra säsongen i alla fall.
Team Stockholm Marathon springer inte på lördagar, gjorde inte förra säsongen i alla fall.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 22:09Hmmm OK, jag var lite tveksam för de såg inte ut att ha de där officiella reflexvästarna de brukar ha. Var nån annan träningsgrupp då.
Hmmm OK, jag var lite tveksam för de såg inte ut att ha de där officiella reflexvästarna de brukar ha. Var nån annan träningsgrupp då.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 22:27Satsar du på DM, Lena?
Satsar du på DM, Lena?
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 23:22Och samma distans?
Jag tar spikskorna!
Och samma distans?
Jag tar spikskorna!
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 23:30Gett upp? Nej, aldrig i livet!
Gett upp? Nej, aldrig i livet!
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:18Dagens pass blev ca 23km på 3-4cm nysnö och ca -9 grader med lätt blåst. Mina egendubbade Asics fungerade perfekt på detta underlag (det var mestadels hårdpackad snö under nysnön).
Händer/handskar: Jag använder tunna löparhandskar. Första 10 minuterna är
Dagens pass blev ca 23km på 3-4cm nysnö och ca -9 grader med lätt blåst. Mina egendubbade Asics fungerade perfekt på detta underlag (det var mestadels hårdpackad snö under nysnön).
Händer/handskar: Jag använder tunna löparhandskar. Första 10 minuterna är
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 16:53Jag har hittills kört Craft underställ, men har nu insett hur bra merinoull är. Blir inte kallt ens om man svettas ordentligt. Craftstället funkar bra så länge jag rör på mig men sedan blir det kallt. Merinoullen fortsätter bara värma.
Jag har hittills kört Craft underställ, men har nu insett hur bra merinoull är. Blir inte kallt ens om man svettas ordentligt. Craftstället funkar bra så länge jag rör på mig men sedan blir det kallt. Merinoullen fortsätter bara värma.