Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:55Ja jag tror nästan det (ur fästsynpunkt i alla fall).
Ja jag tror nästan det (ur fästsynpunkt i alla fall).
Quote from Catharina Brattlin on 26 November 2010, 20:21"Sen har jag sett att vissa av er som hävdar att "det är inga problem att löpa i alla väder" inte ar reggat ett enda löppass sista månaden! Snacka går ju."
Jag blir mest imponerad av att någon orkar sitta och kontrollera. 😉
Jag säger inte, och har aldr
"Sen har jag sett att vissa av er som hävdar att "det är inga problem att löpa i alla väder" inte ar reggat ett enda löppass sista månaden! Snacka går ju."
Jag blir mest imponerad av att någon orkar sitta och kontrollera. 😉
Jag säger inte, och har aldr
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 20:44Idag var det helt magiskt ute längs Årstaviken och Hammarby sjöstad. Åtta minusgrader, härligt tillpackad snö som knarrade under fötterna, mörkt ute och fina adventsljus i de mer bebodda delarna av sträckan. (t+) Mötte minst två andra löpare i alla fall.
Idag var det helt magiskt ute längs Årstaviken och Hammarby sjöstad. Åtta minusgrader, härligt tillpackad snö som knarrade under fötterna, mörkt ute och fina adventsljus i de mer bebodda delarna av sträckan. (t+) Mötte minst två andra löpare i alla fall.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 21:03Jag har i ett svagt ögonblick (när Finalloppet var genomfört och jag överrumplades den där karaktäristiska tomhetskänslan) anmält mig till Sylvesterloppet.. På grund av detta dumdristiga infall så finns det inte en möjlighet att lägga ned löpningen trots
Jag har i ett svagt ögonblick (när Finalloppet var genomfört och jag överrumplades den där karaktäristiska tomhetskänslan) anmält mig till Sylvesterloppet.. På grund av detta dumdristiga infall så finns det inte en möjlighet att lägga ned löpningen trots
Quote from ellen olsson on 26 November 2010, 22:17Hittills har inte vintervädret varit så hemskt. Nu är det ju riktigt fint även i Göteborg men jag är lite avis på Trollhättan. 🙂
Hittills har inte vintervädret varit så hemskt. Nu är det ju riktigt fint även i Göteborg men jag är lite avis på Trollhättan. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 01:01Jag tränar något mindre nu när det är som besvärligast, byter ut något löp-pass mot cykel-intervaller. Köpte Snow Grabbers hos lantmännen i måndags, dom kostade 99 kr, och fungerar bra att springa med, man kränger på dom på dom vanliga löparskorna, men ma
Jag tränar något mindre nu när det är som besvärligast, byter ut något löp-pass mot cykel-intervaller. Köpte Snow Grabbers hos lantmännen i måndags, dom kostade 99 kr, och fungerar bra att springa med, man kränger på dom på dom vanliga löparskorna, men ma
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 11:36nej jag ger inte upp,man får bara inse att det går lite saktare,man får ju liksom anpassa farten efter underlaget,jag springer ju med samma skor nu som jag gör på sommaren....sen är det bara på med en tunn mössa,långkalsonger o löpartights,underställ och
nej jag ger inte upp,man får bara inse att det går lite saktare,man får ju liksom anpassa farten efter underlaget,jag springer ju med samma skor nu som jag gör på sommaren....sen är det bara på med en tunn mössa,långkalsonger o löpartights,underställ och
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 11:52Jag provade broddar för första gången idag. Funkade bra tycker jag, men man ska nog försöka undvika bar asfalt så mycket som möjligt. De förbättrade i alla fall greppet ordentligt. Jag springer ofta i ett par Nike Structure Triax. Dessa finns i GTX varian
Jag provade broddar för första gången idag. Funkade bra tycker jag, men man ska nog försöka undvika bar asfalt så mycket som möjligt. De förbättrade i alla fall greppet ordentligt. Jag springer ofta i ett par Nike Structure Triax. Dessa finns i GTX varian
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 12:33Första långpasset på snö idag. -10 så jag körde med min lungplus. Skönt pass; mötte ganska många andra joggare.
Första långpasset på snö idag. -10 så jag körde med min lungplus. Skönt pass; mötte ganska många andra joggare.
Quote from Funbeat user on 27 November 2010, 13:34Nu är det runt 5cm snö och fruset, perfekt att springa i! Tog ett pass på förmiddagen (coh sprang lite vilse 🙂 )
Nu är det runt 5cm snö och fruset, perfekt att springa i! Tog ett pass på förmiddagen (coh sprang lite vilse 🙂 )