Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 18:18Vintertid brukar jag springa efter skoterlederna. Det brukar vara perfekt.
Vintertid brukar jag springa efter skoterlederna. Det brukar vara perfekt.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:29Jag var också ute och halkade runt i modden igår. 12km med puls på ca 10 slag högre än normalt. Jag såg exakt noll andra löpare under den timmen och folk som knappt tog sig fram gående stirrade förundrat på "galningen".
(Rättelse: då jag kom hem såg jag m
Jag var också ute och halkade runt i modden igår. 12km med puls på ca 10 slag högre än normalt. Jag såg exakt noll andra löpare under den timmen och folk som knappt tog sig fram gående stirrade förundrat på "galningen".
(Rättelse: då jag kom hem såg jag m
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:35det finns inget dåligt väder, bara dåliga mänskor. 🙂
det finns inget dåligt väder, bara dåliga mänskor. 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:39Jag var ute i kylan och sprang 11,3 km på Skeppsholmen och Kastellholmen idag. Vackert, iskallt, blåsigt och sol och snöfall samtidigt. Inte var det många löpare jag såg..... När det är kallt drar jag ner tempot rejält för att inte bli flåsig och för att
Jag var ute i kylan och sprang 11,3 km på Skeppsholmen och Kastellholmen idag. Vackert, iskallt, blåsigt och sol och snöfall samtidigt. Inte var det många löpare jag såg..... När det är kallt drar jag ner tempot rejält för att inte bli flåsig och för att
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:40Barlast eller inte, men ryggan är packad med ca 6kg, (vatten och extra kläder). Kartan är utskriven, på den ser det ut att kunna bli 4,5-5 mil.
Sen får vi se vad vädret och kylan gör, men ut ska jag och minst 3 timmar blir det.
"Halka omkring" är ett sko
Barlast eller inte, men ryggan är packad med ca 6kg, (vatten och extra kläder). Kartan är utskriven, på den ser det ut att kunna bli 4,5-5 mil.
Sen får vi se vad vädret och kylan gör, men ut ska jag och minst 3 timmar blir det.
"Halka omkring" är ett sko
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:45Jan-Erik: Vad har du för skor som gör att du inte halkar i modd som bilarna kört igenom så att den åkt ihop i knöggel? (#)
Jan-Erik: Vad har du för skor som gör att du inte halkar i modd som bilarna kört igenom så att den åkt ihop i knöggel? (#)
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:46""Halka omkring" är ett skoproblem inte ett väderfenomen."
Knappast i 5cm snömodd på glansis innan snöröjningen startat. Då hjälper inga skor i världen, möjligen tennisrackets på fötterna.
Jag har personligen aldrig haft problem med andning och kallluf
""Halka omkring" är ett skoproblem inte ett väderfenomen."
Knappast i 5cm snömodd på glansis innan snöröjningen startat. Då hjälper inga skor i världen, möjligen tennisrackets på fötterna.
Jag har personligen aldrig haft problem med andning och kallluf
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:48Jag försöker undvika att springa där bilarna kör.
Annars är det ett par VJ Sarva, med metalldubbar.
Jag försöker undvika att springa där bilarna kör.
Annars är det ett par VJ Sarva, med metalldubbar.
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:52Aha, det förklarar ditt en smula "positiva" påstående. 😀 Jag tränar ju mycket inne i Stockholm och där går det ju liksom inte att undvika bilvägarna. Det är dessutom gräsligt dåligt plogat inne i stan och det tillsammans med alla bilspår gör det en smula
Aha, det förklarar ditt en smula "positiva" påstående. 😀 Jag tränar ju mycket inne i Stockholm och där går det ju liksom inte att undvika bilvägarna. Det är dessutom gräsligt dåligt plogat inne i stan och det tillsammans med alla bilspår gör det en smula
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 19:53Jag springer på oplogat, det kanske är bättre.
Jag springer på oplogat, det kanske är bättre.