Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 17:58Okey då Jesper....jag kutar väl ut då....som jag för övrigt gjort varje dag i snart två år. Tycker att det berikar å tillfredställer mitt det dära "äfventyrslustan" när det är skitakallt å en massa drivor som man ska krypa över...vintern är kul...OCH SKAL
Okey då Jesper....jag kutar väl ut då....som jag för övrigt gjort varje dag i snart två år. Tycker att det berikar å tillfredställer mitt det dära "äfventyrslustan" när det är skitakallt å en massa drivor som man ska krypa över...vintern är kul...OCH SKAL
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 19:28Jag är totalt beroende av utelöpning. Som jag skrev tidigare i tråden klarar inte mina fötter riktigt av hela min löpdos i snömodden, men idag sprang jag inne och nu längtar jag verkligen tills imorgon då jag ska springa ute igen. 🙂
Jag är totalt beroende av utelöpning. Som jag skrev tidigare i tråden klarar inte mina fötter riktigt av hela min löpdos i snömodden, men idag sprang jag inne och nu längtar jag verkligen tills imorgon då jag ska springa ute igen. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 22:42Vad då gett upp! Rätt utrustning sen ut! Känns så bra när jag står i den varma duschen efterråt!
Vad då gett upp! Rätt utrustning sen ut! Känns så bra när jag står i den varma duschen efterråt!
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 23:04Vinterkittad med Icebugs på fötterna, vintertights på benen, dubbla tröjjor och reflexväst på överkroppen, mössa, buff och pannlampa på huvudet och handskar på händerna. Sen är det bara att springa som vanligt.
Känns lite öde dock, mötte bara 4 pers på r
Vinterkittad med Icebugs på fötterna, vintertights på benen, dubbla tröjjor och reflexväst på överkroppen, mössa, buff och pannlampa på huvudet och handskar på händerna. Sen är det bara att springa som vanligt.
Känns lite öde dock, mötte bara 4 pers på r
Quote from Funbeat user on 25 November 2010, 23:09Jag har inte lagt skorna på hyllan och det är första året som jag har tränat regelbundet. Nu är jag med i Vinterutmaningen, blev lite sur att det inte gick att förbättra tiden men sen kom jag på att det var bra att jag fixade rundan. Måste få till bra på
Jag har inte lagt skorna på hyllan och det är första året som jag har tränat regelbundet. Nu är jag med i Vinterutmaningen, blev lite sur att det inte gick att förbättra tiden men sen kom jag på att det var bra att jag fixade rundan. Måste få till bra på
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 10:30Alltid ute, alltid terräng och det är på hösten det börjar bli kul, vintern är lika rolig, våren också, sen kommer sommaren och då är det bara dåligt väder som är skoj att springa i. Dåligt, bistert eller allmänt bedrövligt väder och underlag är sjukt mot
Alltid ute, alltid terräng och det är på hösten det börjar bli kul, vintern är lika rolig, våren också, sen kommer sommaren och då är det bara dåligt väder som är skoj att springa i. Dåligt, bistert eller allmänt bedrövligt väder och underlag är sjukt mot
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 13:40Precis tillbaka från säsongens första riktiga vinterpass (regnet gick äntligen över i snö natten till igår) och passade på att köra 4x4 med broddar. Gick hur bra som helst - tungt att springa, visst, men det gör knappast träningseffekten mindre.
Vilket l
Precis tillbaka från säsongens första riktiga vinterpass (regnet gick äntligen över i snö natten till igår) och passade på att köra 4x4 med broddar. Gick hur bra som helst - tungt att springa, visst, men det gör knappast träningseffekten mindre.
Vilket l
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:38Jag tycker att det är förvånandsvärt mycket löpare ute. Mötte ett par när jag var ute i onsdags och igår kväll såg jag flera, härligt!!!
Själv bryr jag mig inte om vädret utan tränar i alla väder. Inbillar mig också att träning i snö/snömodd tar lite ext
Jag tycker att det är förvånandsvärt mycket löpare ute. Mötte ett par när jag var ute i onsdags och igår kväll såg jag flera, härligt!!!
Själv bryr jag mig inte om vädret utan tränar i alla väder. Inbillar mig också att träning i snö/snömodd tar lite ext
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 17:47Här finns lite inspirationsfilm för vinterlöpning:
http://beta.marathon.se/bloggar/bjarne/2010/11/think-outside-box
Här finns lite inspirationsfilm för vinterlöpning:
http://beta.marathon.se/bloggar/bjarne/2010/11/think-outside-box
Quote from Funbeat user on 26 November 2010, 18:10Va, springa I SKOGEN? På VINTERN? Får man göra det? 😀
http://www.youtube.com/watch?v=8xsCyu5yQpc
Va, springa I SKOGEN? På VINTERN? Får man göra det? 😀