Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 19:17Ni är inte kloka 🙂
Jag har kraftigt gett upp kylan och inriktar mig på löpband och alternativ träning på gymmet.
Ni är inte kloka 🙂
Jag har kraftigt gett upp kylan och inriktar mig på löpband och alternativ träning på gymmet.
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 19:54Kom in nu efter en kortrunda på 5km i minus 7 på i huvudsak packad snö och is. Ett par ullstrumpor och Aquasocks räckte bra för att hålla fötterna varma. Grymt grepp dessutom. Blir det kallare får det bli ett par tunna strumpor till. Dubbat, det sparar ja
Kom in nu efter en kortrunda på 5km i minus 7 på i huvudsak packad snö och is. Ett par ullstrumpor och Aquasocks räckte bra för att hålla fötterna varma. Grymt grepp dessutom. Blir det kallare får det bli ett par tunna strumpor till. Dubbat, det sparar ja
Quote from Funbeat user on 28 November 2010, 20:28Jag går också över till skidor, men tänkte nog försöka köra ett pass löpning i veckan om det går att få till för att inte tappa allt för mycket till våren. Konditionsmässigt är det ju inga problem att få till det med längdskidor, men det är ju en annan be
Jag går också över till skidor, men tänkte nog försöka köra ett pass löpning i veckan om det går att få till för att inte tappa allt för mycket till våren. Konditionsmässigt är det ju inga problem att få till det med längdskidor, men det är ju en annan be
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 09:01Vilken motivation jag fick av att läsa era inlägg! Tack!!!
Jag är nybliven mamma (4mån.bebis) och kom igång efter förlossningen via löpning med liggvagnen (en vanlig Brio 4-hjul). Det var enda möjligheten för mig att få tid att träna - springa när hon sov
Vilken motivation jag fick av att läsa era inlägg! Tack!!!
Jag är nybliven mamma (4mån.bebis) och kom igång efter förlossningen via löpning med liggvagnen (en vanlig Brio 4-hjul). Det var enda möjligheten för mig att få tid att träna - springa när hon sov
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 09:39Johanna, du har ju pannlampa på din avatar, plocka fram den och ge dej ut nu när snön forfarande är kritvit, det är som att springa på dagen.
Johanna, du har ju pannlampa på din avatar, plocka fram den och ge dej ut nu när snön forfarande är kritvit, det är som att springa på dagen.
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 10:38Nöjer mig med snöskottning idag, men det ser fullt springbart ut därute, om bara de förbaskade rören ville kännas som att de är krya och redo. Solen skiner nästan. Gissar att man får se upp med blankis under snön bitvis, var en del av den varan igår kväll
Nöjer mig med snöskottning idag, men det ser fullt springbart ut därute, om bara de förbaskade rören ville kännas som att de är krya och redo. Solen skiner nästan. Gissar att man får se upp med blankis under snön bitvis, var en del av den varan igår kväll
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 12:44Är det bara löpvägar med hyfsat åtpackad snö så är det inget problem. Körde 6 mil förra veckan i både mörker, snöfall och blåst. Har man en löparkompis så går det lättare att disciplinera sig.
Är det bara löpvägar med hyfsat åtpackad snö så är det inget problem. Körde 6 mil förra veckan i både mörker, snöfall och blåst. Har man en löparkompis så går det lättare att disciplinera sig.
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 14:18Snarare glad att jag inte har någon jag springer med just nu som jag "sviker". Mina luftrör är kanske lite hypokondriska, men jag är inte spekulant på bronkit etc.
Snarare glad att jag inte har någon jag springer med just nu som jag "sviker". Mina luftrör är kanske lite hypokondriska, men jag är inte spekulant på bronkit etc.
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 16:11Pannlampan!!! Tack för det tipset 🙂 Nu är jag så taggad att ge mig ut i snöstormen ikväll att jag tror att jag faktiskt kommer att komma ut. Måste bara invänta min sambo som ska komma hem från jobbet. Så måste jag såklart amma innan jag sticker ut - ann
Pannlampan!!! Tack för det tipset 🙂 Nu är jag så taggad att ge mig ut i snöstormen ikväll att jag tror att jag faktiskt kommer att komma ut. Måste bara invänta min sambo som ska komma hem från jobbet. Så måste jag såklart amma innan jag sticker ut - ann
Quote from Funbeat user on 29 November 2010, 17:49Jag fick till en riktigt fin runda idag. Jag höll mig på plogade cykelbanor och vägrenen. Ett problem är dockatt vägrenen inte finns längre så långtradarna kommer oroväckande nära. Största fördelen är att det är mycket mjukare att springa på snöiga vägar.
Jag fick till en riktigt fin runda idag. Jag höll mig på plogade cykelbanor och vägrenen. Ett problem är dockatt vägrenen inte finns längre så långtradarna kommer oroväckande nära. Största fördelen är att det är mycket mjukare att springa på snöiga vägar.