Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 07:57hur går det med intervallerna P.
hur går det med intervallerna P.
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 17:23Emil (t+)
Emil (t+)
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 17:34spd vurpa -check
1000 mil per år? hur många av er här inne gör det? jag är inte i närheten...
spd vurpa -check
1000 mil per år? hur många av er här inne gör det? jag är inte i närheten...
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 20:194 vurpor, varav en SPD och en med ledbandsskada i handen som krävde operation och lång rehab.
Brukar knäcka de där 1000 milen också. Pga. av denna tråden tittade jag idag in på mina rapporter och hittade följande:
BILD:https://dl.dropboxusercontent.com/
4 vurpor, varav en SPD och en med ledbandsskada i handen som krävde operation och lång rehab.
Brukar knäcka de där 1000 milen också. Pga. av denna tråden tittade jag idag in på mina rapporter och hittade följande:
Quote from Funbeat user on 12 November 2014, 22:24Emil +1 Känns rätt så meningslöst och lite knepigt. Som vissa inlägg.
tsaa, det var frågan om man kunde kalla sig en riktig cyklist och inget annat 😉
Mattias Krantz, då får du med rätta kalla dig för en riktig cyklist, tycker jag.
Vänligen
P.
Emil +1 Känns rätt så meningslöst och lite knepigt. Som vissa inlägg.
tsaa, det var frågan om man kunde kalla sig en riktig cyklist och inget annat 😉
Mattias Krantz, då får du med rätta kalla dig för en riktig cyklist, tycker jag.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 06:26Har aldrig ramlat med cykeln i vuxen ålder och planerar inte att göra det om jag kan undvika det.
Har aldrig ramlat med cykeln i vuxen ålder och planerar inte att göra det om jag kan undvika det.
Quote from Funbeat user on 13 November 2014, 08:06Bra P.
Bra P.
Quote from Funbeat user on 16 November 2014, 00:10Christian, jo för min del är det 5 av 7 singelolyckor. Helt olika faktiskt. Men generellt skulle jag säga att det är farten i kombination med ansträngningsgraden som "dödar". Samtliga olyckor, alla 7, har skett då jag kört nära 100%. Då blir det ju naturl
Christian, jo för min del är det 5 av 7 singelolyckor. Helt olika faktiskt. Men generellt skulle jag säga att det är farten i kombination med ansträngningsgraden som "dödar". Samtliga olyckor, alla 7, har skett då jag kört nära 100%. Då blir det ju naturl
Quote from Funbeat user on 23 November 2014, 17:48"sen är cykeln för dyr att krascha ;-)"
Tyvärr så är det allt för sant. under de senaste fem åren har jag tyvärr p.g.a. annan trafikant kraschat en cykel för ca 35000kr och en för ca 45000kr. Som tur är enligt listpris och inte det jag betalat för dem. M
"sen är cykeln för dyr att krascha ;-)"
Tyvärr så är det allt för sant. under de senaste fem åren har jag tyvärr p.g.a. annan trafikant kraschat en cykel för ca 35000kr och en för ca 45000kr. Som tur är enligt listpris och inte det jag betalat för dem. M
Quote from Lena O on 26 November 2014, 15:29Du är cyklist när du sluta krascha 😉
Du är cyklist när du sluta krascha 😉