Quote from Funbeat user on 26 November 2014, 17:00Finns det 2 definitioner av krasha? Krascha och påkörd!
Finns det 2 definitioner av krasha? Krascha och påkörd!
Quote from Funbeat user on 26 November 2014, 17:31Finns det 2 definitioner av krasha? Krascha och påkörd!
Nja påkörd är varför man kraschade.”Krasch” är så att säga samlingsnamnet för tillbudet. Anledningen till kraschen eller att man kraschar, det finns det många.
SPD, en mycket vanlig nybörjar kra
Finns det 2 definitioner av krasha? Krascha och påkörd!
Nja påkörd är varför man kraschade.”Krasch” är så att säga samlingsnamnet för tillbudet. Anledningen till kraschen eller att man kraschar, det finns det många.
SPD, en mycket vanlig nybörjar kra
Quote from Funbeat user on 26 November 2014, 17:36"Du är cyklist när du sluta krascha"
Ja det eller än värre, död. Jag tycker att det är svårt att veta när jag kommer sluta krascha. Så jag kommer kanske aldrig kunna kalla mig för cyklist. Jag vet inte om en kommer köra 1000mil/år, som vissa tycker är et
"Du är cyklist när du sluta krascha"
Ja det eller än värre, död. Jag tycker att det är svårt att veta när jag kommer sluta krascha. Så jag kommer kanske aldrig kunna kalla mig för cyklist. Jag vet inte om en kommer köra 1000mil/år, som vissa tycker är et
Quote from Lena O on 26 November 2014, 20:18Vad tycker du själv P- Är du cyklist eller inte?
Jag anser att jag är cyklist. Oavsett antal vurpor, antal mil, felfärgade strumpor m.m m.m 🙂
Vad tycker du själv P- Är du cyklist eller inte?
Jag anser att jag är cyklist. Oavsett antal vurpor, antal mil, felfärgade strumpor m.m m.m 🙂
Quote from Funbeat user on 26 November 2014, 20:59Klart du är en cyklist Gazzah. Jag har allt sett hur snabb du är;7) Och då är man helt klart en cyklist.
Men jo jag kan nog se mig själv som en cyklist. Och det oavsett vurpor mm. som du skrev. En riktig jävla solskenscyklist. Som gärna cyklar lite längr
Klart du är en cyklist Gazzah. Jag har allt sett hur snabb du är;7) Och då är man helt klart en cyklist.
Men jo jag kan nog se mig själv som en cyklist. Och det oavsett vurpor mm. som du skrev. En riktig jävla solskenscyklist. Som gärna cyklar lite längr
Quote from Funbeat user on 29 November 2014, 12:53Lite ironiskt att jag kraschat sönder cykeln utan att jag vet om det, spruckit upp runt nästan hela kedjestaget på nya mtb´n.
Kom som en otrevlig överraskning när jag tog av kedjeskyddet vid tvätt.
Lite ironiskt att jag kraschat sönder cykeln utan att jag vet om det, spruckit upp runt nästan hela kedjestaget på nya mtb´n.
Kom som en otrevlig överraskning när jag tog av kedjeskyddet vid tvätt.
Quote from Funbeat user on 30 November 2014, 22:02Hyffsat ny cykel? Töligt. Ramgaranti?
Vänligen
p.
Hyffsat ny cykel? Töligt. Ramgaranti?
Vänligen
p.
Quote from Funbeat user on 2 December 2014, 23:34Nix, det var för uppenbart slagmärke, får köpa en ny ram för inköpspris.
Då kan jag i lugn och ro ge mig in i kolfiberns värld och lappa ihop den, men tji, efter jag kontaktat försäkringsbolaget säger cykelleverantören att jag måste kapa ramen för att få
Nix, det var för uppenbart slagmärke, får köpa en ny ram för inköpspris.
Då kan jag i lugn och ro ge mig in i kolfiberns värld och lappa ihop den, men tji, efter jag kontaktat försäkringsbolaget säger cykelleverantören att jag måste kapa ramen för att få
Quote from Funbeat user on 3 December 2014, 01:01Surt, sa Bull.
Vänligen
P.
Surt, sa Bull.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 9 December 2014, 20:05Cyklist är du när du lyckats köra 40 km på en timme samt brutit nyckelbenet minst en gång.
Om inte detta uppnåtts får man endast kalla sig velocipedryttare 😉
Cyklist är du när du lyckats köra 40 km på en timme samt brutit nyckelbenet minst en gång.
Om inte detta uppnåtts får man endast kalla sig velocipedryttare 😉