Quote from Guest on 25 May 2011, 13:18Jag kutar med en 310XT och har 4 fält synliga.
Senaste tiden har jag kört med:
- Total tid
- Puls
- Snittempo senaste km dvs "xx:xx/km"
- StegfrekvensLite nyfiken på hur ni andra tänker gällande vilka fält som man har mest nytta av.
Total tid kanske
Jag kutar med en 310XT och har 4 fält synliga.
Senaste tiden har jag kört med:
- Total tid
- Puls
- Snittempo senaste km dvs "xx:xx/km"
- Stegfrekvens
Lite nyfiken på hur ni andra tänker gällande vilka fält som man har mest nytta av.
Total tid kanske
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 13:28Tid, varvtempo och sträcka kör jag med. Trasigt pulsband annars hade nog puls också varit där.
Tid, varvtempo och sträcka kör jag med. Trasigt pulsband annars hade nog puls också varit där.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 13:31Huvudskärm:
Löpt tid, löpt sträcka, momentantempoSkärm två:
Klocka, snittempo hela passet, snittempo senaste lap, sträcka senaste lapSkärm tre:
Pulsgraf, puls %, puls
Huvudskärm:
Löpt tid, löpt sträcka, momentantempo
Skärm två:
Klocka, snittempo hela passet, snittempo senaste lap, sträcka senaste lap
Skärm tre:
Pulsgraf, puls %, puls
Quote from Camilla Höög on 25 May 2011, 13:43Klocka, total tid, total sträcka, tempo
På GV i lördags hade jag bara framme Virtual Partner och tittade aldrig på de andra sidorna.
Klocka, total tid, total sträcka, tempo
På GV i lördags hade jag bara framme Virtual Partner och tittade aldrig på de andra sidorna.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 13:44Att rekommendera är verkligen det ackumulerade snittempot. Har definitivt hjälpt att hålla mina nerver under kontroll då momentantempot hoppar upp och ner.
Att rekommendera är verkligen det ackumulerade snittempot. Har definitivt hjälpt att hålla mina nerver under kontroll då momentantempot hoppar upp och ner.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 14:09Helt beroende av pass.
Ibland bara "Tid på dagen"
Ibland endast snittfarten (average pace).Men ofta har jag bara tre, distans, ackumulerat snittempo (lap pace), och tid.
Lap-pace är väldigt bra eftersom det bara är att trycka in lap om man är klar med u
Helt beroende av pass.
Ibland bara "Tid på dagen"
Ibland endast snittfarten (average pace).
Men ofta har jag bara tre, distans, ackumulerat snittempo (lap pace), och tid.
Lap-pace är väldigt bra eftersom det bara är att trycka in lap om man är klar med u
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 14:16Tja, tid, puls och känsla duger åt mig. Snittfart upplever jag mest som ett stressmoment.
Tja, tid, puls och känsla duger åt mig. Snittfart upplever jag mest som ett stressmoment.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 14:18Huvuddisplay:
Löpt tid, löpt sträcka, momentantempo och momentanpulsUnder tävling växlar jag mellan huvuddisplay och en virtuell partner som håller måltempot för att se hur jag ligger till mot målsättningen.
Huvuddisplay:
Löpt tid, löpt sträcka, momentantempo och momentanpuls
Under tävling växlar jag mellan huvuddisplay och en virtuell partner som håller måltempot för att se hur jag ligger till mot målsättningen.
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 14:26"Löpt tid, löpt sträcka, momentantempo och momentanpuls"
Bulls eye, MS!
"Löpt tid, löpt sträcka, momentantempo och momentanpuls"
Bulls eye, MS!
Quote from Funbeat user on 25 May 2011, 14:29310XT också.
Sida 1: 4 fält: Tid, Medeltempo Avstånd, Puls
Sida 2: 4 fält: Aktuell etapp, Varvtempo, Etappavstånd, Puls
Sida 3: 4 fält: Klocka, Medelpuls, Höjd, Kalorier (lite fåfäng är man).
Sida 2 är bra när man kör intervaller för att hålla koll
310XT också.
Sida 1: 4 fält: Tid, Medeltempo Avstånd, Puls
Sida 2: 4 fält: Aktuell etapp, Varvtempo, Etappavstånd, Puls
Sida 3: 4 fält: Klocka, Medelpuls, Höjd, Kalorier (lite fåfäng är man).
Sida 2 är bra när man kör intervaller för att hålla koll