Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur många par cykelbyxor behöver …
You need to log in to create posts and topics.

Jag börjar inse vissa saker, man kan aldrig ha för många par träningsskor, ej heller för många cykeltröjor (och en del andra tröjor ) eller underställ.

Men hur många par cykelbyxor behöver man?
Inte apropå sadlar, utan apropå funbeat-tröja ...
Hade prec

Fyra par verkar vara närmare n+1 om du redan har tre.

Tja, hva skal en mene. jeg har vel på det meste hatt 6 stk., men det er forde jeg har skiftet klubb, å skal fronte klubb /sponsor.
Men det er vel bare 3 stk. nu som sirkulerer på syklen. Det er ofte jeg sykler med den samme 3 ganger uten at den vaskes. (

3 par borde räcka.

( jag vet dock inte hur många par jag har)

Jag har väl en 8-9 par. Av dem så är väl 2-3 enbart för trainerbruk - innan de byts ut helt - och f.n. bara ett par för tävling. Kvar är väl 5-6 par att rotera mellan.

Nästa fråga är hur många mil kör ni era cykelbyxor innan de kasseras?

Ingen aning. Olika byxor håller olika länge. Jag kasserar dem när jag bedömer att de tjänat ut.

När de faller i bitar så är det dags att kassera dem.

Visuell kontroll och lukttest avgör när de tvättas. Om alla par ligger i tvätten när man ska ut och cykla så är det dags att köpa in ett par till.

Lingling:
Jag har 2 par korta och 3 par knickers. Kortbralla 1 används till korta uteturer + spinning, kortbralla 2 till spinning än så länge, men jag tror att de går att cykla långt i. Knickers 1 och 2 bara korta turer ute, knickers 3 långturer.

Det h

Tänk på detta också:
Rule 7:
Tan lines should be cultivated and kept razor sharp. Under no circumstances should one be rolling up their sleeves or shorts in an effort to somehow diminish one’s tan lines. Sleeveless jerseys are under no circumstances to