Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur många par cykelbyxor behöver …
You need to log in to create posts and topics.

Klart man vill hålla stilen.
Fast just nu funderar jag på "cykeljacka", hålla värmen när det blåser.
Jag har en långärmad cykeltröja (och lösa ärmar till mina kortärmade). Var ute i söndags hade den på mig med en kortärmad undertröja. Kändes efteråt som

Tan Lines! (t-) .. vågar står emot vänner 😉

Jag har gärna långärmad undertröja, kortärmat och sen min vintercykeljacka när det är under 10 grader. Men jag är ju frusen.

Vad har du för vintercykeljacka? jag sitter och tittar på nätsidor, men tycker det är svårt att veta hur varm en jacka är utan att nypa i dem, eller prova. Eller hur tät.

Ni kör inte tillräckligt hårt 😉
Senaste 2-3 veckorna har jag kört med korta cykelkläder med lösa ben o ärmar samt tunna skoskydd. Åker hemifrån ca 7.
Fryser man så cyklar man fortare, då blir man varm 🙂

Gazzah // Hrmph, ehum and grumph

Jag frös inte medan jag cyklade, det var efteråt jag kände att jag var en aning kall. Dessutom finns det olika sorters cykling, nu var jag inte på ngt vis ute efter att vare sig åka särskilt fort eller driva upp pulsen.

Efteråt tar man en varm dusch o dricker vaniljsås 🙂
Det fanns faktiskt en smiley med

Jo.
🙂
Jag hade nog hellre sjunkit ner i ett varmt bad eller en bastu ...

Lingling: Tjadu, den är röd! 😉

Skulle gissa på Newline eller nåt. Vet inte så noga, köpte den i cykeltältet i Motala i somras.

Ha tillräckligt många träningskläder så att du kan köra en full tvättmaskin. Det sägs vara bättre för miljön än att tvätta lite kläder ofta. 😉

Jag kan dock inte lova att det är miljövänligt att tillverka alla syntetkläder...