Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur många par cykelbyxor behöver …
You need to log in to create posts and topics.

Då röstar du fram fel representanter till Cykeltinget.

3000 cyklister finns det i Sverige (enligt ordföranden i SCF)

Får har tid och ork att sätta sig in i SCF och hur den inte fungerar.
Inte jag iallafall.
Man bli lite less på att se ens ansökning för klubbrenovering inte går igenom men att den som har ans

Que?
Jag har aldrig någonsin varit med om att ett förbund stöttat en klubb ekonomiskt för renovering oavsett vilket förbund eller idrott det rör sig om och jag har varit aktiv i ett flera föreningar.
Sådana pengar söker man hos kommunen.

F.ö. anser ja

Du var väl representant i SCF-motion också?
Ja, det är klart att om man är medlem i något som man inte vet vad det är så är det problem.

Vad har "klubbrenovering" med SCF att göra?

Misstänker du bedrägeri med LOKbidragen så kan du anmäla det till RF.

Jag är inne på tredje paret byxor nu, inte för att jag behöver många byxor utan för att jag minskat från XXL till M. När jag duschar duschar jag med kläderna på och "tvättar" kläderna med duschtvålen, på så sätt förlänger jag intervallerna mellan maskintv

Hur fungerar det när du tvättar rumpan?

Jag säger samma sak när jag ser folk i simhallen och som inte vågar visa sig nakna i duschen och tvättar sig med badbrallorna på. Det tycker jag berör mer än om någon duschar med cykelbrallor hemma. I simhallen delar vi ju liksom samma badvatten.

Jag gör likadant i badhuset med badbyxorna som med cykelbyxorna, börjar duscha med kläderna på, löddrar in håret och tar överskottslödder på kläderna för att sedan ta av och vrida ur dem, sedan fortsätter jag tvagningen av mig själv, nu när rumpan är mer

<tvagningen av mig själv, nu när rumpan är mer lättåtkomlig.<

Er rumpan synonymt med deg selv????

Sorry.., tok meg for meget ut på intervalene i dag.. 😉

Vad du gjort efter du varit i bassängen är väl din affär, men du tar väl inte på badbyxorna för att duscha och tvätta dig _innan_ du går i?
Fast det är det många gör ...