Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:03Då är det tur att du inte har ett inflytande som utomstående.
Då är det tur att du inte har ett inflytande som utomstående.
Quote from Lena O on 20 April 2011, 20:28you see? More worried about your own position than the good of the sport.
SCF och Svensk cykel
BILD:http://www.kolumbus.fi/bjorn.corander/bilder/konstand.gif
you see? More worried about your own position than the good of the sport.
SCF och Svensk cykel
BILD:http://www.kolumbus.fi/bjorn.corander/bilder/konstand.gif
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:29SCF representerar inte " svenska cyklister" 🙁
SCF representerar inte " svenska cyklister" 🙁
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:33Jag är lite bekymrad över att du tror att det handlar om att slicka bakdelar.
Är det internatskolorna i EU:s skärgård som har det som initieringsrit eller är det någon form av inkilning ifrån fotbollen?
Jag är lite bekymrad över att du tror att det handlar om att slicka bakdelar.
Är det internatskolorna i EU:s skärgård som har det som initieringsrit eller är det någon form av inkilning ifrån fotbollen?
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:36Nja, Nisse. De representerar sina medlemmar, som består av cyklister till största delen.
Ungefär som alla andra idrotter och föreningar.
Nja, Nisse. De representerar sina medlemmar, som består av cyklister till största delen.
Ungefär som alla andra idrotter och föreningar.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:38De representerar en minoritet av Sveriges cyklister.
Det borde kanske finnas en alternativ organisation. typ som i boxning ....
De representerar en minoritet av Sveriges cyklister.
Det borde kanske finnas en alternativ organisation. typ som i boxning ....
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 20:42Det finns bland annat Korpen o Cykelfrämjandet. Korpen fick lägga ned sin lokalförening i Helsingborg eftersom ingen ville sitta i styrelsen.
Det finns bland annat Korpen o Cykelfrämjandet. Korpen fick lägga ned sin lokalförening i Helsingborg eftersom ingen ville sitta i styrelsen.
Quote from Rasmus Olsson on 20 April 2011, 21:02Vad var det SCF sa, att det finns 1500 cyklister i Sverige?
Enligt Stockholms stad cyklar ca 150 000 människor in Stockholms innerstad en sommardag.
Tänk att det kan vara så olika syn på vad en cyklist är.
Vad var det SCF sa, att det finns 1500 cyklister i Sverige?
Enligt Stockholms stad cyklar ca 150 000 människor in Stockholms innerstad en sommardag.
Tänk att det kan vara så olika syn på vad en cyklist är.
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 21:07Det var kanske 1500 Cyklister som de avsåg?
Det var kanske 1500 Cyklister som de avsåg?
Quote from Funbeat user on 20 April 2011, 23:49Jag är med i en klubb som är anslutet till SCF. men känner inte att SCF representerar varken mig eller mina kompisar, ungdomar med flera.
Jag är med i en klubb som är anslutet till SCF. men känner inte att SCF representerar varken mig eller mina kompisar, ungdomar med flera.