Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 09:55Andrew: Helt rätt! 😀
Andrew: Helt rätt! 😀
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 11:37@Andrew
Var finns hela listan?
@Andrew
Var finns hela listan?
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:19http://www.velominati.com/blog/the-rules/
Quote from j sollerman on 14 April 2011, 12:231 par räcker bra.
1 par räcker bra.
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:29Det finns solskyddskrämer 😉
Annars har jag nog tre solbrännezoner, den vita, den beige och den lila ... och så den röda förstås ...
Det finns ju vardagskläder, springkläder och cykelkläder ... sedan har jag ju glömt några.Men nu låter det ju som ett p
Det finns solskyddskrämer 😉
Annars har jag nog tre solbrännezoner, den vita, den beige och den lila ... och så den röda förstås ...
Det finns ju vardagskläder, springkläder och cykelkläder ... sedan har jag ju glömt några.
Men nu låter det ju som ett p
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:32Maria: Jösses, vad kläder du har! Här köps det bara kläder efter väderlek.
Maria: Jösses, vad kläder du har! Här köps det bara kläder efter väderlek.
Quote from j sollerman on 14 April 2011, 12:32Köp lösa knän (knävärmare kanske de heter..).
Köp lösa knän (knävärmare kanske de heter..).
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:33Jenny: Man är väl fashionista såväl på sadeln som av! 😉
Jenny: Man är väl fashionista såväl på sadeln som av! 😉
Quote from Funbeat user on 14 April 2011, 12:37Jag blev kär i ett par löparskor igår. Inte för utseendet utan för formidabel funktion och komfort. De rackarna är vita, grå och orange, lol. Dyra var de med.
Jag blev kär i ett par löparskor igår. Inte för utseendet utan för formidabel funktion och komfort. De rackarna är vita, grå och orange, lol. Dyra var de med.
Quote from ellen olsson on 14 April 2011, 12:49Thomas Löfqvist visade hur "tan lines" ska se ut på fjolårets Tour de France. 🙂
Thomas Löfqvist visade hur "tan lines" ska se ut på fjolårets Tour de France. 🙂