Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 16:08Rogers bergstävling.....:-)
Första åren fick alla dessutom pris.
Ålandsresor bla.
SUM starter gäller ju fortfarande.Till lucia nu så ingår det glögg och pepparkakor.
Startavgift 0 kr
Rogers bergstävling.....:-)
Första åren fick alla dessutom pris.
Ålandsresor bla.
SUM starter gäller ju fortfarande.
Till lucia nu så ingår det glögg och pepparkakor.
Startavgift 0 kr
Quote from Elias Engqvist on 27 October 2009, 16:18Exakt - och jag har alltid velat vara med (sen 1998?) - men hitills har det inte blivit av...men om jag får rabatt på startavgiften...
Exakt - och jag har alltid velat vara med (sen 1998?) - men hitills har det inte blivit av...men om jag får rabatt på startavgiften...
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 16:24Jag bjuder på avgiften... hahaaaa
Jag bjuder på avgiften... hahaaaa
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 18:52Jag hade självklart med Rogers bergs tävling och även Råsta runt men tog bort gratis tävlingarna i den slutliga listan.
Lingling du räknar ett komma fel
Tjejmilen med tidtagning blir 32,50kr/km.
Midnattsloppet 34,50kr/ km
Men jag tycker att tävlingarna
Jag hade självklart med Rogers bergs tävling och även Råsta runt men tog bort gratis tävlingarna i den slutliga listan.
Lingling du räknar ett komma fel
Tjejmilen med tidtagning blir 32,50kr/km.
Midnattsloppet 34,50kr/ km
Men jag tycker att tävlingarna
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 19:12dela den på 0-10km, halvmara och mara då.
dela den på 0-10km, halvmara och mara då.
Quote from Funbeat user on 27 October 2009, 19:18De flesta marathonlopp kostar mindre än Tjejmil och Midnattslopp.
De ger dessutom nästan alla mer än ett mil-lopp.
Är det lättare att lura korta långlöpare än långa?
Nu avser jag inte höjd över marken.
De flesta marathonlopp kostar mindre än Tjejmil och Midnattslopp.
De ger dessutom nästan alla mer än ett mil-lopp.
Är det lättare att lura korta långlöpare än långa?
Nu avser jag inte höjd över marken.
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 10:59Kanske skall ta 1 kr i avgift på Rogers Bergstävling för att få bra statistik.. 😉
10 öre/ km måste ju anses vara dkänt.
R
Kanske skall ta 1 kr i avgift på Rogers Bergstävling för att få bra statistik.. 😉
10 öre/ km måste ju anses vara dkänt.
R
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 14:57Men då ökar kravet på priser till alla och t-shirts. Även fler mat/vätske kontroller
Men då ökar kravet på priser till alla och t-shirts. Även fler mat/vätske kontroller
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 15:59Och saltgurka samt syrgas 😉
Och saltgurka samt syrgas 😉
Quote from Funbeat user on 28 October 2009, 16:11saltgurka hamnar på minuskontot.
saltgurka hamnar på minuskontot.