Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 21:41Har ingen aning om var Björkliden ligger..! Är det inte efter Månkarbo nånstans typ...hehe. Näää...det längsta jag kört är väl till Landskrona 71 mil...men då var det dagen innan typ å övernattning i bilen. Sen hem efter maran gick bra. Löttorp var väl li
Har ingen aning om var Björkliden ligger..! Är det inte efter Månkarbo nånstans typ...hehe. Näää...det längsta jag kört är väl till Landskrona 71 mil...men då var det dagen innan typ å övernattning i bilen. Sen hem efter maran gick bra. Löttorp var väl li
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 10:52Christer.
Pröva åk söderut.
Har säkert ett 20-tal gånger hittills åkt 200 mil eller mer söderut.
Sovit då och då ( ca. 45 min/ gång - 2 - 3 gånger ) första natten genom Tyskland i bilen. ( Saab 9-3 ).
Lugnt och fint på Autobahn nattetid.Därefter varit
Christer.
Pröva åk söderut.
Har säkert ett 20-tal gånger hittills åkt 200 mil eller mer söderut.
Sovit då och då ( ca. 45 min/ gång - 2 - 3 gånger ) första natten genom Tyskland i bilen. ( Saab 9-3 ).
Lugnt och fint på Autobahn nattetid.
Därefter varit
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:25Ja e prexis som du K-G...dvs ansträngd av en tidigt begynnande Altzheimer...men nu var det ju kostnaden för ett marathonlopp som var på tapeter eller rättare sagt på plånboksnivån. Dom tyska marathonloppen kostar ju nästan nada,noll,zero.....VARFÖR???????
Ja e prexis som du K-G...dvs ansträngd av en tidigt begynnande Altzheimer...men nu var det ju kostnaden för ett marathonlopp som var på tapeter eller rättare sagt på plånboksnivån. Dom tyska marathonloppen kostar ju nästan nada,noll,zero.....VARFÖR???????
Quote from Funbeat user on 2 November 2009, 19:52Jag har nog en hel del dråpliga historier om udda lopp.
Som svensk är man ju garanterat udda redan från start,
så det är inte sällan de tittar på en och säger: " Schwede? Dann kostet es nichts. " Danke vielmals.
Är loppet litet så blir man utanför själva
Jag har nog en hel del dråpliga historier om udda lopp.
Som svensk är man ju garanterat udda redan från start,
så det är inte sällan de tittar på en och säger: " Schwede? Dann kostet es nichts. " Danke vielmals.
Är loppet litet så blir man utanför själva
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 18:36Nu har Stefan givet info om Trans Scania, 271:-kr för 246km vilket ger 0.90kr/km 🙂
Edit: Då 10% går till välgörenhet borde svaret bli 1kr per km om jag har räknat rätt.
Nu har Stefan givet info om Trans Scania, 271:-kr för 246km vilket ger 0.90kr/km 🙂
Edit: Då 10% går till välgörenhet borde svaret bli 1kr per km om jag har räknat rätt.
Quote from ellen olsson on 22 November 2009, 18:37Hur räknar du?
Hur räknar du?
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 18:531,10kr/km är i alla fall billigast
Sen skänkar han bort 10% av inkomsterna 🙂
1,10kr/km är i alla fall billigast
Sen skänkar han bort 10% av inkomsterna 🙂
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 20:17Göteborgsvarvets seedningslopp borde ligga bra till med 195kr och för det får du inte ens en dusch.
Göteborgsvarvets seedningslopp borde ligga bra till med 195kr och för det får du inte ens en dusch.
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 21:10seedningsloppet = 18,48 kr/km nåt billigare än Göteborgsvarvets 21,19kr/km
Men det blir alltid så att kortare lopp blir dyrare per km
seedningsloppet = 18,48 kr/km nåt billigare än Göteborgsvarvets 21,19kr/km
Men det blir alltid så att kortare lopp blir dyrare per km
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 22:56Kraftloppets 250kr/72km = 3.47 kr/km är svårslaget, men när jag tittade i min välfyllda odybag vid TEC i våras konstaterade jag att min olympiska karriär var slut. Jag hade "fått betalt" för att springa! 😉
http://www.faik.org/Kraftloppet/default.htm
htt
Kraftloppets 250kr/72km = 3.47 kr/km är svårslaget, men när jag tittade i min välfyllda odybag vid TEC i våras konstaterade jag att min olympiska karriär var slut. Jag hade "fått betalt" för att springa! 😉