Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 15:13Men det kanske inte är så att man tappar fler kg (liter vätska) ju tyngre man är, eftersom en fet människa har lägre procentandel vatten i kroppen?
Däremot borde det såklart följa en procentuell skala för alla som är normalbyggda (det finns ju normalvikti
Men det kanske inte är så att man tappar fler kg (liter vätska) ju tyngre man är, eftersom en fet människa har lägre procentandel vatten i kroppen?
Däremot borde det såklart följa en procentuell skala för alla som är normalbyggda (det finns ju normalvikti
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 16:06Tappa 4 kg i vätska på en timme låter inte troligt. Man förbrukar normalt mellan 0,5 - 1 liter vätska / timme vid normal löpning i normalt väder.
Det måste finnas en annan förklaring till diffen på vågen.Dessutom tömmer man inte halva sina glykogendepåe
Tappa 4 kg i vätska på en timme låter inte troligt. Man förbrukar normalt mellan 0,5 - 1 liter vätska / timme vid normal löpning i normalt väder.
Det måste finnas en annan förklaring till diffen på vågen.
Dessutom tömmer man inte halva sina glykogendepåe
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 16:24sebastian det var 3 kilo:) men ja säger bara vad det står på vågen. vågen stog på samma ställe och det var samma våg och det var en tävlings våg för kampsport där vi väger in personer...
sebastian det var 3 kilo:) men ja säger bara vad det står på vågen. vågen stog på samma ställe och det var samma våg och det var en tävlings våg för kampsport där vi väger in personer...
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:14Du drack väl en liter vatten under passet? Är vågen elektronisk förresten?
Du drack väl en liter vatten under passet? Är vågen elektronisk förresten?
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 17:36ja det gjorde ja ju hehe 🙂 japps den e elektrisk...
ja det gjorde ja ju hehe 🙂 japps den e elektrisk...
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 18:47Jag tror att det här med viktminskning efter ett å endast ett tillfälle är något som man kanske kan förklara...(Dvs inte jag...!?). Efter ett marathonlopp så brukar jag stå på samma vikt alt ha gått upp lite grann...???? Min kropp är van vid att det ska s
Jag tror att det här med viktminskning efter ett å endast ett tillfälle är något som man kanske kan förklara...(Dvs inte jag...!?). Efter ett marathonlopp så brukar jag stå på samma vikt alt ha gått upp lite grann...???? Min kropp är van vid att det ska s
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 18:51kjell klart ja int går ner 3 kilo på ett pass ja bara undrar vart det tar ifrån om det är vätska éller vad det är 🙂 gå ner i vikt tar ju ett tag tänk om det vore så lätt o gå ner 3 kilo hehe
kjell klart ja int går ner 3 kilo på ett pass ja bara undrar vart det tar ifrån om det är vätska éller vad det är 🙂 gå ner i vikt tar ju ett tag tänk om det vore så lätt o gå ner 3 kilo hehe
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 19:01Ja men Christer....skulle vi få en kille/tjej med typ 30 pannors övervikt att röra sig i typ fem timmar i något som kan betecknas som promenad-jogging och har inte gjort det tidigare....då banne mig står nog vågen på - 3,8 kg.
(Tror jag...!?)
Ja men Christer....skulle vi få en kille/tjej med typ 30 pannors övervikt att röra sig i typ fem timmar i något som kan betecknas som promenad-jogging och har inte gjort det tidigare....då banne mig står nog vågen på - 3,8 kg.
(Tror jag...!?)
Quote from Funbeat user on 12 August 2010, 21:27Sorry Kjell, du tror fel. Den där tjejen du pratar om har redan gjort det. Flera gånger.
Sorry Kjell, du tror fel. Den där tjejen du pratar om har redan gjort det. Flera gånger.
Quote from Funbeat user on 13 August 2010, 19:55Ja men det kanske inte funkar varje gång...försök igen å igen å igen....å sen så tror jag faktiskt att jag skrev som jag tycker. : Varför bara fixera sig vid att gå ner i vikt.....gå upp i kondis är väl bättre. En "Stor människa" med bra kondition är säke
Ja men det kanske inte funkar varje gång...försök igen å igen å igen....å sen så tror jag faktiskt att jag skrev som jag tycker. : Varför bara fixera sig vid att gå ner i vikt.....gå upp i kondis är väl bättre. En "Stor människa" med bra kondition är säke