Quote from Guest on 19 January 2010, 22:34Är så innerligt trött på den usla snöröjningen i Stockholmsregionen.
Kvällens pass avnjöts i 10cm snömodd.
Ville bara starta en gnälltråd om detta.
Är så innerligt trött på den usla snöröjningen i Stockholmsregionen.
Kvällens pass avnjöts i 10cm snömodd.
Ville bara starta en gnälltråd om detta.
Quote from Catharina Brattlin on 19 January 2010, 22:44Det är lika illa i här i Blekinge. Iaf där jag bor. Senaste tiden har bara avnjutits i modd och på oplogade ställen, så jag börjar vänja mig.
Jag tycker dock det funkar bra för distanspass, om jag anpassar hastigheten. All träning är bra träning. 🙂
Det är lika illa i här i Blekinge. Iaf där jag bor. Senaste tiden har bara avnjutits i modd och på oplogade ställen, så jag börjar vänja mig.
Jag tycker dock det funkar bra för distanspass, om jag anpassar hastigheten. All träning är bra träning. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 22:52Jag håller med dig...Det är riktigt dåligt röjt.
Nu tjurar jag mest över att det blir jobbigt att springa och att man slirar runt som bambi. Skaderisken ökar ganska markant, gjorde en riktigt prakt vurpa häromdagen. Den ena gatan är värre än den andra...
Jag håller med dig...Det är riktigt dåligt röjt.
Nu tjurar jag mest över att det blir jobbigt att springa och att man slirar runt som bambi. Skaderisken ökar ganska markant, gjorde en riktigt prakt vurpa häromdagen. Den ena gatan är värre än den andra...
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 22:59Jag älskar modd.
Om alternativet är halka (varannan tag 2 plus, varannan dag 2 minus-väder).
Jag älskar modd.
Om alternativet är halka (varannan tag 2 plus, varannan dag 2 minus-väder).
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:01Däremot undrar jag verkligen hur de som tar sig fram med rullstol, rullator, barnvagn eller går ostadigt pga av något mekaniskt fel eller sjukdom, kanske med dålig balans, kanske med käpp. Alla dessa människor får väl vackert hålla sig inomhus till midsom
Däremot undrar jag verkligen hur de som tar sig fram med rullstol, rullator, barnvagn eller går ostadigt pga av något mekaniskt fel eller sjukdom, kanske med dålig balans, kanske med käpp. Alla dessa människor får väl vackert hålla sig inomhus till midsom
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:08Det e bara att springa på 🙂
Det e bara att springa på 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:08Sprang på lunchen i Kista, men gav upp efter 4 km. Gick inte att springa för mådden.
Sprang på lunchen i Kista, men gav upp efter 4 km. Gick inte att springa för mådden.
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:09Vem gillar modd! Kommunen som spar pengar! Det är nog lika illa överallt! Men får jag välja mellan löpband och modd,då föredrar jag modd faktiskt!Visst finns det en risk att man skadar sig,men efter att jag sprungit en del på löpband sista tiden,med kaska
Vem gillar modd! Kommunen som spar pengar! Det är nog lika illa överallt! Men får jag välja mellan löpband och modd,då föredrar jag modd faktiskt!Visst finns det en risk att man skadar sig,men efter att jag sprungit en del på löpband sista tiden,med kaska
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:09Ju tyngre det går desto bättre träningseffekt. 🙂
Ju tyngre det går desto bättre träningseffekt. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 January 2010, 23:15Jag var ute på en runda nu ikväll och på sina ställen VALDE jag att springa i modden med mina Asics Arctic då det är skönt som kontrast till den annars stora mängden slät asfalt.
I Helsingborg är de duktiga på att röja så det går att välja bort om man vil
Jag var ute på en runda nu ikväll och på sina ställen VALDE jag att springa i modden med mina Asics Arctic då det är skönt som kontrast till den annars stora mängden slät asfalt.
I Helsingborg är de duktiga på att röja så det går att välja bort om man vil