Quote from Guest on 24 July 2010, 22:49Ligger här på sjukan med brutet ben och drömmer mig ut på landsvägarna.
Hoppas jag kan börja träna igen denna säsongen.
Jag tränar mest själv och brukade köra rundor på ca 25 -40km. Jag snittade som bäst 33-34km/h innan skadan. Jag hade mål och start p
Ligger här på sjukan med brutet ben och drömmer mig ut på landsvägarna.
Hoppas jag kan börja träna igen denna säsongen.
Jag tränar mest själv och brukade köra rundor på ca 25 -40km. Jag snittade som bäst 33-34km/h innan skadan. Jag hade mål och start p
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 22:59Jag brukar hålla ett snitt mellan 29-31 på mina 7 milarundor. Beror ju mycket på dagsformen med. Har bara cyklat några månader dock.
Tycker du håller bra snittfart, kan ju bara ugå från mig själv dock.
Jag brukar hålla ett snitt mellan 29-31 på mina 7 milarundor. Beror ju mycket på dagsformen med. Har bara cyklat några månader dock.
Tycker du håller bra snittfart, kan ju bara ugå från mig själv dock.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 23:04Tycker du snittar bra. Själv ligger jag på ca 25 km/h. Men kör kanske lite längre rundor;) Å krya på dig.
Vänligen
P.
Tycker du snittar bra. Själv ligger jag på ca 25 km/h. Men kör kanske lite längre rundor;) Å krya på dig.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 23:0436,25 km / h igår på knappt 4,5 mil. Lite dåligt med träning i år.
7 kg hoj?, 38 mm kolfiberfälgar och recordgrupp. Vanligt linjestyre utan båge.
36,25 km / h igår på knappt 4,5 mil. Lite dåligt med träning i år.
7 kg hoj?, 38 mm kolfiberfälgar och recordgrupp. Vanligt linjestyre utan båge.
Quote from Funbeat user on 24 July 2010, 23:4832 över nästan 18 mil idag... fast jag tycker det är rätt ointressant.. borde nog haft lägre över den distansen och kört hårdare på intervallerna o tröskelpassen
32 över nästan 18 mil idag... fast jag tycker det är rätt ointressant.. borde nog haft lägre över den distansen och kört hårdare på intervallerna o tröskelpassen
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 00:14Tack så mycket P =) Nu bara ligger jag här och väntar på att svullnaden ska gå ner så att de kan operera om ca 1 vecka...
Fin fart Richard och det verkar vara en riktigt vass hoj du har, hur stor skillnad är det mot en instegsmodell i fart?
Det var ett
Tack så mycket P =) Nu bara ligger jag här och väntar på att svullnaden ska gå ner så att de kan operera om ca 1 vecka...
Fin fart Richard och det verkar vara en riktigt vass hoj du har, hur stor skillnad är det mot en instegsmodell i fart?
Det var ett
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 00:25Daniel // Var ett bra pass, men vi blev lite heta. Distansträning ska helst bedrivas i lägre fart.
Killen "P." är väldigt bra på detta.
Sedan ska man variera med ungefär det du kör idag och komplettera med back- och spurtintervaller
Daniel // Var ett bra pass, men vi blev lite heta. Distansträning ska helst bedrivas i lägre fart.
Killen "P." är väldigt bra på detta.
Sedan ska man variera med ungefär det du kör idag och komplettera med back- och spurtintervaller
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 01:34Daniel, jag är lite dåligt insatt i andra hojar, någon annan som provar olika cyklar vet nog bättre.
Daniel, jag är lite dåligt insatt i andra hojar, någon annan som provar olika cyklar vet nog bättre.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 07:38Andy väger 66-68 kg och är 186 cm så du borde gå ned i vikt.
Andy väger 66-68 kg och är 186 cm så du borde gå ned i vikt.
Quote from Funbeat user on 25 July 2010, 08:22Nybörjare som kör rundor mellan 25km och 45km och snittar väl oftast kring ca 30kmh. Noterbart är väl att skillnaden för mig förutom en behagligare tur med att byta från gammal mountainbike till instegs racer blev ca 2kmh snabbare i snitt till 32 på senas
Nybörjare som kör rundor mellan 25km och 45km och snittar väl oftast kring ca 30kmh. Noterbart är väl att skillnaden för mig förutom en behagligare tur med att byta från gammal mountainbike till instegs racer blev ca 2kmh snabbare i snitt till 32 på senas