Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 12:54För att få upp snittfarten är det bästa att ta hjul på en lastbil.
För att få upp snittfarten är det bästa att ta hjul på en lastbil.
Quote from Funbeat user on 30 August 2010, 13:02Mycket sitter i huvudet också, man ska stå ut med att ha konstant (svag) mjölksyrakänning i benen.
Mycket sitter i huvudet också, man ska stå ut med att ha konstant (svag) mjölksyrakänning i benen.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 11:44Om man ska ligga med mjölksyrakännig, blir inte pulsen konstant väldigt hög då? Jag har aldrig lyckats få mjölksyra, blir bara stum, men jag kanske gör något fel. Jag kanske har för dåligt psyke och inte tar i ordentlig och tillräckligt länge.
Om man ska ligga med mjölksyrakännig, blir inte pulsen konstant väldigt hög då? Jag har aldrig lyckats få mjölksyra, blir bara stum, men jag kanske gör något fel. Jag kanske har för dåligt psyke och inte tar i ordentlig och tillräckligt länge.
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:10Hvordan kan dere regne ut snittett. Og nu er snittet økat fra 24.- til 26 km/t.
Sykler dere den samme strekkan altid, eller har dere en testløype, eller er Sverige helt platt så det er samme hvor man sykler. Er det altid like forhold uten vind eller...e
Hvordan kan dere regne ut snittett. Og nu er snittet økat fra 24.- til 26 km/t.
Sykler dere den samme strekkan altid, eller har dere en testløype, eller er Sverige helt platt så det er samme hvor man sykler. Er det altid like forhold uten vind eller...e
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:12Fp.David : det holder med en traktor for meg. rikelig..
Fp.David : det holder med en traktor for meg. rikelig..
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 13:55Skurken här, NPNG (fick jag det rätt?) är säkert cykeldatorer som har någon slags snittberäkning.
Även i Funbeat kan man rulla ned till slutet av någon sida (kommer inte ihåg vilken) och där står det "snittfart" eller något sådant.
Jag känner igen din s
Skurken här, NPNG (fick jag det rätt?) är säkert cykeldatorer som har någon slags snittberäkning.
Även i Funbeat kan man rulla ned till slutet av någon sida (kommer inte ihåg vilken) och där står det "snittfart" eller något sådant.
Jag känner igen din s
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 15:10N.P.N.G-
Här i södra Sverige är marken nästan helt plan så jag har aldrig behövt tänka på höjdmeter =) För att vinden inte ska spela så stor roll så cyklar jag halva sträckan jag tänkt mig åt ett håll och sedan vänder jag och kör samma sträcka tillbaka. P
N.P.N.G-
Här i södra Sverige är marken nästan helt plan så jag har aldrig behövt tänka på höjdmeter =) För att vinden inte ska spela så stor roll så cyklar jag halva sträckan jag tänkt mig åt ett håll och sedan vänder jag och kör samma sträcka tillbaka. P
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 17:15Vid jobbpendling, mellan 25-30 km/h beroende på trafik o vind.
På stockholm triathlon nu, 34.5 km/h
Vid jobbpendling, mellan 25-30 km/h beroende på trafik o vind.
På stockholm triathlon nu, 34.5 km/h
Quote from Funbeat user on 31 August 2010, 20:47Mitt snitt idag på morgonen gick ner tillfälligt när jag passerade LKPG Uni lite för sent. Jisses, det är som ett TV-spel...
Mitt snitt idag på morgonen gick ner tillfälligt när jag passerade LKPG Uni lite för sent. Jisses, det är som ett TV-spel...