Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur mycket snittar ni?
You need to log in to create posts and topics.

Jag snittar 30km/h på min nishiki hybrid på 10 mil så det är bara ut och trampa.

Det är dock på gång ett cykelbyte till en riktig sak inom kort. (H:)

Vilken dag gjorde du det Mattias?

🙂

en bra dag

Ljög visst. 29 var det. Mjörn runt 2009

För mig är nu målet att till nästa säsong kunna snitta mitt personbästa 33,4km/h över 3 mil. Det kan bli tufft, ytterligare 3 månader innan jag får gå på benet för att benbrottet ska kunna läka ordentligt. Smalt som en pinne är det redan efter 1 månads sä

Daniel- Hoppas din rehabträning går bra och att du kan ta det lugnt också. Själv så opererade jag mitt ben för 1½ år sedan och det kan vara en rätt lång väg tillbaka.

Tack Calle!
Jag befarar att det tyvärr kan bli en lång rehab? De misstänker många ledbandsskador i knäet och det är möjligt att rekonstruktion behövs när brottet har läkt, men vi får se. Jag har varit med om liknande skada tidigare när jag drog samma knä

Ja, så som jag har förstått det så gör man bäst i att aldrig sluta med rehabträningen. Det finns risk att det bara kommer tillbaka igen och igen och igen. Gäller att hålla humöret och motivationen uppe.

Det är nog en korrekt slutsats och det gäller väl i och för sig alla, man ska aldrig sluta träna hehe. Jag hade ett långt uppehåll med cyklingen i vintras pga det dåliga vädret och kring nyår fick jag ont i knäna och de blev stela som fan, då köpte jag et

Jag snittade 32,74km/t under veckans jobbpendling (22,6mil).

Rätt OK tycker jag med tanke på att det ingår en del stadskörning i rusningstrafik.

Kör med Wattmätare också, medeleffekt 251W.

Bra fart! Det måste väl bli drygt 2 mil och ungefär 40 minuter per sträcka och då är man väl glad för en dusch på jobbet? Jag hade inte det så jag fick alltid hålla igen lite på slutet och vädra jackan så att man inte blev för svettig =)

Vad har du för c