Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 00:16är också en gnu:)
är också en gnu:)
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 00:25Jag med!
Jag med!
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 01:53Nina,
jag vill inte göra dig allt för orolig men med tanke på din tidigare levnadsstil kan det ta ytterligare lite tid innan din fysik blir perfekt så fortsätt kämpa på.Det finns många vägar för att bli snabbare som är minst lika viktiga som hjärta och
Nina,
jag vill inte göra dig allt för orolig men med tanke på din tidigare levnadsstil kan det ta ytterligare lite tid innan din fysik blir perfekt så fortsätt kämpa på.
Det finns många vägar för att bli snabbare som är minst lika viktiga som hjärta och
Quote from Funbeat user on 1 August 2010, 06:31Precis allt finns på nätet.
Sedan gäller det att sortera.
Precis allt finns på nätet.
Sedan gäller det att sortera.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:53Ganska irrelevant fråga. Jag har ungefär samma snitt på ett 3+ timmars distans pass som ett 1-1,5 timmars intervall pass. Efter det ena kryper jag nästan in i duschen :D, gissa vilket.
Ganska irrelevant fråga. Jag har ungefär samma snitt på ett 3+ timmars distans pass som ett 1-1,5 timmars intervall pass. Efter det ena kryper jag nästan in i duschen :D, gissa vilket.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 15:56Det beror på ifall du är socker eller fettdriven?
Ähh, nu driver jag med dig.
Det beror på ifall du är socker eller fettdriven?
Ähh, nu driver jag med dig.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:27"Ganska irrelevant fråga. Jag har ungefär samma snitt på ett 3+ timmars distans pass som ett 1-1,5 timmars intervall pass. Efter det ena kryper jag nästan in i duschen , gissa vilket"
Och jag väljer 3+ timmars passet 99 gånger av 100. Men jag går ju på L
"Ganska irrelevant fråga. Jag har ungefär samma snitt på ett 3+ timmars distans pass som ett 1-1,5 timmars intervall pass. Efter det ena kryper jag nästan in i duschen , gissa vilket"
Och jag väljer 3+ timmars passet 99 gånger av 100. Men jag går ju på L
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 16:48Lyssnar du på The Doors då?
Jim Morrison var trots allt son till Admiral Morrison
Lyssnar du på The Doors då?
Jim Morrison var trots allt son till Admiral Morrison
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 17:27Lyssnar du på The Doors då? Jim Morrison var trots allt son till Admiral Morrison
Om jag gör? Japp det gör jag.
Vänligen
P.
Lyssnar du på The Doors då? Jim Morrison var trots allt son till Admiral Morrison
Om jag gör? Japp det gör jag.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 10 August 2010, 19:41Edit, felpost..
Edit, felpost..