Quote from Funbeat user on 11 August 2010, 07:42Och jag väljer 3+ timmars passet 99 gånger av 100. Men jag går ju på LSD också
Vänligen
P.
Kul för dig. I år har jag dragit ner LSD konsumtionen jämfört med tidigare år och nu känns det mycket bättre (H). Lactic acid is da shit....
Och jag väljer 3+ timmars passet 99 gånger av 100. Men jag går ju på LSD också
Vänligen
P.
Kul för dig. I år har jag dragit ner LSD konsumtionen jämfört med tidigare år och nu känns det mycket bättre (H). Lactic acid is da shit....
Quote from Funbeat user on 19 August 2010, 21:56Jag snittar runt 32-34 på mina ensamma pass vilka är rätt få. Borde kanske vara mer med tanke på hur mycket jag cyklar..
Något att tänka på om man vill ha hög snittfart är att se till att köra fort när det går att köra fort. Våga trycka på så mycket Ni o
Jag snittar runt 32-34 på mina ensamma pass vilka är rätt få. Borde kanske vara mer med tanke på hur mycket jag cyklar..
Något att tänka på om man vill ha hög snittfart är att se till att köra fort när det går att köra fort. Våga trycka på så mycket Ni o
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 08:30Hej!
Jag är nybörjare, köpte min första racer i somras, en trek 1.2, den väger väl en 9-10kg. Själv är jag 172cm och 74kg.Jag och en kompis brukar köra en 45km-runda och då håller vi ungefär 26-29km/h.
Målet är vättern nästa år. Har dessvärre överan
Hej!
Jag är nybörjare, köpte min första racer i somras, en trek 1.2, den väger väl en 9-10kg. Själv är jag 172cm och 74kg.
Jag och en kompis brukar köra en 45km-runda och då håller vi ungefär 26-29km/h.
Målet är vättern nästa år. Har dessvärre överan
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 09:48Ted, se till att inte göra samma misstag som jag brukar göra =) att börja träna hårt för fort efter en skada =) Snacka gärna med en sjukgymnast, om hur du bäst ska göra med knäet så att du inte pajar det på Arbogaturen! Jag kollade på en youtubevideo om s
Ted, se till att inte göra samma misstag som jag brukar göra =) att börja träna hårt för fort efter en skada =) Snacka gärna med en sjukgymnast, om hur du bäst ska göra med knäet så att du inte pajar det på Arbogaturen! Jag kollade på en youtubevideo om s
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 10:21Ja, jags ka försöka hålla mig ifrån cykling och löpning tills det känns bra igen. (inte lätt, man vill ju ut o trampa så fort det slutar regna... 😀 )
Jag tror att sadeln åkte ner en bit då jag ouppmärksamt körde ner i ett potthål. Jag har dragit upp den
Ja, jags ka försöka hålla mig ifrån cykling och löpning tills det känns bra igen. (inte lätt, man vill ju ut o trampa så fort det slutar regna... 😀 )
Jag tror att sadeln åkte ner en bit då jag ouppmärksamt körde ner i ett potthål. Jag har dragit upp den
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 10:27Våga maxa när det går att maxa.
Det var fan det bästa jag läst på länge.
Vänligen
P.
Våga maxa när det går att maxa.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 10:27Det gäller för övrigt det andra också Oskar.
Vänligen
P.
Det gäller för övrigt det andra också Oskar.
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 11:25Ja, det var bra skrivet !
Jag tror min högsta uppnådda puls var under en träning med klubben där vi körde en sträcka partempo och han jag åkte tillsammans med var aningen snabbare, han hade dessutom (eftersom han liksom jag är ny) en inte fullt så genomt
Ja, det var bra skrivet !
Jag tror min högsta uppnådda puls var under en träning med klubben där vi körde en sträcka partempo och han jag åkte tillsammans med var aningen snabbare, han hade dessutom (eftersom han liksom jag är ny) en inte fullt så genomt
Quote from Funbeat user on 20 August 2010, 12:57Ja det gäller att utnyttja farten när det finns möjlighet, ibland saknar man fler växlar när man ligger runt 50-60km/h hehe och det relaterar till den "andra" träningsformen som nämndes, synd att det bara finns typ 2 backar kring Malmö (#)
Ja det gäller att utnyttja farten när det finns möjlighet, ibland saknar man fler växlar när man ligger runt 50-60km/h hehe och det relaterar till den "andra" träningsformen som nämndes, synd att det bara finns typ 2 backar kring Malmö (#)
Quote from Funbeat user on 21 August 2010, 12:17Jag är kollosalt långsam om man jämför med det här gänget. Drömmen är att snitta 30 km/h över 5 mil. I dagsläget kanske jag kan komma upp i 27-28 km/h.
Jag skyller på materialet. Nishiki Hybrid (t-).
🙂
Jag är kollosalt långsam om man jämför med det här gänget. Drömmen är att snitta 30 km/h över 5 mil. I dagsläget kanske jag kan komma upp i 27-28 km/h.
Jag skyller på materialet. Nishiki Hybrid (t-).
🙂