Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 06:23Hon menade att du hade tur som inte skrapade upp huden under hjälmen.
Krya på dig.
Hon menade att du hade tur som inte skrapade upp huden under hjälmen.
Krya på dig.
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:03Nja det där med att 76 av 100 stockholmare klarar av att använda hjälm köper jag inte riktigt.. Det är väl bara 76 av 100 _cyklister_ i Stockholm som använder hjälm? 😉
I Malmö är det en större andel som cyklar och färre som använder hjälm. Antalet cykel
Nja det där med att 76 av 100 stockholmare klarar av att använda hjälm köper jag inte riktigt.. Det är väl bara 76 av 100 _cyklister_ i Stockholm som använder hjälm? 😉
I Malmö är det en större andel som cyklar och färre som använder hjälm. Antalet cykel
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 08:34Jag har också tänkt i en vecka att jag borde spänna min kedja. Och jag passerar över Liljeholmsbron morgon och eftermiddag. Jag kanske borde se till att få ork nog att ta tag i kedjeeländet nu innan jag behöver skriva samma sak som Johan...
Angående Stoc
Jag har också tänkt i en vecka att jag borde spänna min kedja. Och jag passerar över Liljeholmsbron morgon och eftermiddag. Jag kanske borde se till att få ork nog att ta tag i kedjeeländet nu innan jag behöver skriva samma sak som Johan...
Angående Stoc
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 20:49Å har rett er ikke alltid det samme som å vinne.
Sex uten kondom er ikke garantert graviditet men kondom gjør det litt vanskeligere å bli gravid.
Det er vel mer sannsynlig at jeg brekker en arm, men der har jeg jo to og de gror oftest på plass.
Jeg har
Å har rett er ikke alltid det samme som å vinne.
Sex uten kondom er ikke garantert graviditet men kondom gjør det litt vanskeligere å bli gravid.
Det er vel mer sannsynlig at jeg brekker en arm, men der har jeg jo to og de gror oftest på plass.
Jeg har
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 20:58Elin: du kan vel vaske den. legg den i kum/balje/hink med lunket såpevann. Men du vill ha en ny ??
Elin: du kan vel vaske den. legg den i kum/balje/hink med lunket såpevann. Men du vill ha en ny ??
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 21:19Indulge yourself !
http://www.thefreedictionary.com/indulgeHvorfor skal man snåla på det man anvender hele tiden?
Indulge yourself !
http://www.thefreedictionary.com/indulge
Hvorfor skal man snåla på det man anvender hele tiden?
Quote from Funbeat user on 28 April 2011, 21:33Klart jag vill ha en ny. Eller två. 😀 Jag försöker bara hitta bra anledningar till att köpa mer cykelprylar. 😉
Klart jag vill ha en ny. Eller två. 😀 Jag försöker bara hitta bra anledningar till att köpa mer cykelprylar. 😉