Quote from Elias Engqvist on 12 October 2009, 11:44Här är fler att välja bland: http://www.swimoutlet.com/Lap_Counters_s/262.htm
Här är fler att välja bland: http://www.swimoutlet.com/Lap_Counters_s/262.htm
Quote from Håkan Öhling on 12 October 2009, 12:00Om man inte vet hur långt man simmat och måste ha en räknare, så spelar det ingen roll hur långt man har simmat...
Om man inte vet hur långt man simmat och måste ha en räknare, så spelar det ingen roll hur långt man har simmat...
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 12:00...
...
Quote from Elias Engqvist on 12 October 2009, 12:21Torbjörn - du måste ha missat nåt - det allra viktigaste med all sport inkl. träning är ju statistiken efteråt! Vad ska man skriva i träningsboken om man inte vet hur långt man simmat? "Simmade ganska länge. Ganska långt. Jättetrött!" ? 😉
Torbjörn - du måste ha missat nåt - det allra viktigaste med all sport inkl. träning är ju statistiken efteråt! Vad ska man skriva i träningsboken om man inte vet hur långt man simmat? "Simmade ganska länge. Ganska långt. Jättetrött!" ? 😉
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:00det är en fördel att simma med intervaller.
jag kan ibland tappabort mig om jag simma över 200m. har stannat vid 350 men sedan nåt inte stämmer med klockan. en 400m på träning ska ta ca 5:20. om klockan är bara på X:40 då har jag en 50m till om den är
det är en fördel att simma med intervaller.
jag kan ibland tappabort mig om jag simma över 200m. har stannat vid 350 men sedan nåt inte stämmer med klockan. en 400m på träning ska ta ca 5:20. om klockan är bara på X:40 då har jag en 50m till om den är
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 13:35Det blir jobbigt att köra starttider om man ska hinna upp och klicka oxå!
Jag brukar alltid tappa bort totalen och istället köra på medeltiden 2 min/100 m
Det blir jobbigt att köra starttider om man ska hinna upp och klicka oxå!
Jag brukar alltid tappa bort totalen och istället köra på medeltiden 2 min/100 m
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 20:29Johanna: Nej, jag vet tyvärr inte vad den heter, har inte kvar förpackningen, men den finns där. Fråga efter - vad var det jag sa - jo, typ "jo jag skulle ha haft en sån där klickare, du vet, som man typ kan räkna hur många som löst in sig genom att klick
Johanna: Nej, jag vet tyvärr inte vad den heter, har inte kvar förpackningen, men den finns där. Fråga efter - vad var det jag sa - jo, typ "jo jag skulle ha haft en sån där klickare, du vet, som man typ kan räkna hur många som löst in sig genom att klick
Quote from Funbeat user on 12 October 2009, 21:23Anders, låter lite som "Lekande lätt", tv-programmet då barn beskrev saker. Jag är bra på att låta så.
Anders, låter lite som "Lekande lätt", tv-programmet då barn beskrev saker. Jag är bra på att låta så.
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 08:53Trodde funbeat var en sida för många som vill öva sig på att bli mycket bättre på saker, till dessa saker borde det ingå att lära sig räkna meter/längder/varv eller vad ni nu kallar det.
När jag ska simma så skriver jag upp passet hemma, men pappret får
Trodde funbeat var en sida för många som vill öva sig på att bli mycket bättre på saker, till dessa saker borde det ingå att lära sig räkna meter/längder/varv eller vad ni nu kallar det.
När jag ska simma så skriver jag upp passet hemma, men pappret får
Quote from Funbeat user on 13 October 2009, 13:35Jag gör som Torbjörn, räknar alltid på klockan som ett komplement till att räkna i huvudet - även om man räknar som Martin beskrev det kan man ju tappa koncentrationen nån gång och bli lite osäker på, det händer nog de flesta (utom Martin kanske ;)).
Ka
Jag gör som Torbjörn, räknar alltid på klockan som ett komplement till att räkna i huvudet - även om man räknar som Martin beskrev det kan man ju tappa koncentrationen nån gång och bli lite osäker på, det händer nog de flesta (utom Martin kanske ;)).
Ka