Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:14Men orka...
Jag skriver vad jag tycker utifrån en simmares perspektiv. Kom inte här o säg att jag är nedlåtande eller nått sånt här trams. Vill ni inte ta del av vad som är d stil, vett och etikett inom simning så behöver ni inte ta åt er.
Det där med
Men orka...
Jag skriver vad jag tycker utifrån en simmares perspektiv. Kom inte här o säg att jag är nedlåtande eller nått sånt här trams. Vill ni inte ta del av vad som är d stil, vett och etikett inom simning så behöver ni inte ta åt er.
Det där med
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:23Rätt läst. Det är precis det jag skriver - när man läser dina inlägg i den här tråden framstår du som både dryg och nedlåtande. Det kanske är det det innebär att se saker från en simmares perspektiv?
Rätt läst. Det är precis det jag skriver - när man läser dina inlägg i den här tråden framstår du som både dryg och nedlåtande. Det kanske är det det innebär att se saker från en simmares perspektiv?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:37Tråkigt att du känner så Robert. Hur framstår du själv då?
Tråkigt att du känner så Robert. Hur framstår du själv då?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 10:46Antagligen som en präktig jävel som förklarar för andra hur de bör bete sig på ett internetforum. Ska sluta med det. Menade bara såhär: Om man är riktigt duktig i sitt gebit, kan mycket, tränar mycket och presterar mycket, så är det bra mycket mer klädsam
Antagligen som en präktig jävel som förklarar för andra hur de bör bete sig på ett internetforum. Ska sluta med det. Menade bara såhär: Om man är riktigt duktig i sitt gebit, kan mycket, tränar mycket och presterar mycket, så är det bra mycket mer klädsam
Quote from Håkan Öhling on 14 October 2009, 11:52Många tycker att det är oändligt tråkigt att simma och gör därför nåt annat. Orsaken är att "man bara simmar fram och tillbaka". Det är ju supertråkigt! Så om man tänker på hur simmare som simmar två gånger om dagen trots allt tycker att det är roligt så
Många tycker att det är oändligt tråkigt att simma och gör därför nåt annat. Orsaken är att "man bara simmar fram och tillbaka". Det är ju supertråkigt! Så om man tänker på hur simmare som simmar två gånger om dagen trots allt tycker att det är roligt så
Quote from Elias Engqvist on 14 October 2009, 11:57Torbjörn, anser du att om man tex ska simma 3800 på en tävling så behöver man ändå inte simma långa pass lite då och då?
Torbjörn, anser du att om man tex ska simma 3800 på en tävling så behöver man ändå inte simma långa pass lite då och då?
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 12:393800m. Är det Open water? Vilken tävling?
3800m. Är det Open water? Vilken tävling?
Quote from j sollerman on 14 October 2009, 12:50Jag gissar ironman
Jag gissar ironman
Quote from Håkan Öhling on 14 October 2009, 12:57Jag simmar ju som du vet 3800 på tävling, men jag skulle aldrig komma på tanken att simma längre än kanske 400-800m på träning i en bassäng. Det blir bara att man ligger och guppar fram och tillbaka om man skulle simma 3000m... Ett favoritpass är tex 40x1
Jag simmar ju som du vet 3800 på tävling, men jag skulle aldrig komma på tanken att simma längre än kanske 400-800m på träning i en bassäng. Det blir bara att man ligger och guppar fram och tillbaka om man skulle simma 3000m... Ett favoritpass är tex 40x1
Quote from Funbeat user on 14 October 2009, 13:50Man bör simma långa pass. men kör man i bassäng så får man mer utav träningen om man delar upp passen i serier med exempelvis 100, 200 och 400 meters sträckor.
Man bör simma långa pass. men kör man i bassäng så får man mer utav träningen om man delar upp passen i serier med exempelvis 100, 200 och 400 meters sträckor.