Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 14:53Kan man räkna ut snitthastigheten under sista tredjedelen av ett lopp, springer man för långsamt. 😉
Kan man räkna ut snitthastigheten under sista tredjedelen av ett lopp, springer man för långsamt. 😉
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 18:40Snyggt, Magnus H 🙂
En annan tråd av denna tråd: frånsett GPS-klockor, som har bättre GPS och bättre programvara (i klartext: tätare uppdatering) än mobilappar, så prova att använda Endomondo istället för Runkeeper. Båda är skräp, men Endomondo mäter kont
Snyggt, Magnus H 🙂
En annan tråd av denna tråd: frånsett GPS-klockor, som har bättre GPS och bättre programvara (i klartext: tätare uppdatering) än mobilappar, så prova att använda Endomondo istället för Runkeeper. Båda är skräp, men Endomondo mäter kont
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 18:46"@Linda: Jo jag springer för långsamt."
Jo, det är nog visst och sant Mackan! Du borde försöka släpa runt din stora häck liiiiiiiiiite snabbare!
"@Linda: Jo jag springer för långsamt."
Jo, det är nog visst och sant Mackan! Du borde försöka släpa runt din stora häck liiiiiiiiiite snabbare!
Quote from Jonny Persson on 15 September 2013, 18:52Skämt åsido. Det är faktiskt rätt lätt att räkna även under slutet av lopp. Att huvudräkna handlar om att göra det så lätt för sig som möjligt och det enda man behöver är att orka hålla en enda siffra i huvudet för att veta hur man ligger till. Hur mycket
Skämt åsido. Det är faktiskt rätt lätt att räkna även under slutet av lopp. Att huvudräkna handlar om att göra det så lätt för sig som möjligt och det enda man behöver är att orka hålla en enda siffra i huvudet för att veta hur man ligger till. Hur mycket
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 20:30Att memorera en siffra som dessutom ändrar sig med några minuters mellanrum låter INTE som en lätt uppgift. Jag brukar inte ens klara att hålla reda på hur många intervaller jag sprungit eller hur många varv på löpbanan jag gjort på en 2000m intervall.
Att memorera en siffra som dessutom ändrar sig med några minuters mellanrum låter INTE som en lätt uppgift. Jag brukar inte ens klara att hålla reda på hur många intervaller jag sprungit eller hur många varv på löpbanan jag gjort på en 2000m intervall.
Quote from Jonny Persson on 15 September 2013, 20:59Åh fan. Jag tycker att det är lätt. Så håller jag koll på snitt för intervaller och sånt och det har funkat upp mot 190 i puls. 🙂
Åh fan. Jag tycker att det är lätt. Så håller jag koll på snitt för intervaller och sånt och det har funkat upp mot 190 i puls. 🙂
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 21:20Marcus "Rain Man" Nilsson? 😀
Marcus "Rain Man" Nilsson? 😀
Quote from Jonny Persson on 15 September 2013, 21:28Jo jag har väl rätt lätt för matte och sånt... 🙂 Fick nästan 250 teknologer och en föreläsare på KTH att resa sig upp och applådera när jag snabbt i skallen löste en ekvation med tre okända variabler.
Jo jag har väl rätt lätt för matte och sånt... 🙂 Fick nästan 250 teknologer och en föreläsare på KTH att resa sig upp och applådera när jag snabbt i skallen löste en ekvation med tre okända variabler.
Quote from Funbeat user on 15 September 2013, 22:20Tredjegradsekvationer spunna ur huvet? Tror inte att Rain Man-kommentaren var så missplaced! Kramar, grabbar!
Tredjegradsekvationer spunna ur huvet? Tror inte att Rain Man-kommentaren var så missplaced! Kramar, grabbar!
Quote from Jonny Persson on 15 September 2013, 22:24Den var snäll Anders! Det är inget jag har för vana att göra. 🙂
Räkning under löpning gör jag däremot dagligen. Bra hjärngymnastik nu när jag inte jobbar med programmering så ofta längre.
Den var snäll Anders! Det är inget jag har för vana att göra. 🙂
Räkning under löpning gör jag däremot dagligen. Bra hjärngymnastik nu när jag inte jobbar med programmering så ofta längre.