Quote from Camilla Höög on 29 May 2009, 09:45Ringklocka har ingen kollat under mina 3 rundor. Lysen kontrolleras däremot noga.
Ringklocka har ingen kollat under mina 3 rundor. Lysen kontrolleras däremot noga.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 09:56Någon borde prata med Polisen i Östergötland om alla dessa cykelhulligamer som far fram utan lagenlig utrustning.
Någon borde prata med Polisen i Östergötland om alla dessa cykelhulligamer som far fram utan lagenlig utrustning.
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2009, 09:56Vilket hyckleri ;~)
Vilket hyckleri ;~)
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 10:32Lättare för Polisen i Jönköping att kolla i stora backen efter stan..
Lättare för Polisen i Jönköping att kolla i stora backen efter stan..
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 11:16Regler ska följas. Regler som inte följs och vars efterlevnad inte upprätthålls av kontrollerande organ bör strykas.
Regler ska följas. Regler som inte följs och vars efterlevnad inte upprätthålls av kontrollerande organ bör strykas.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:11För VRs del handlar det väl mest om att upplysa om att man kör på allmän väg, och att det därför också är de regler och lagar som finns som gäller. Ett sätt att friskriva sig från ansvar. Har de varit tydliga med att visa vad som gäller så är det upp till
För VRs del handlar det väl mest om att upplysa om att man kör på allmän väg, och att det därför också är de regler och lagar som finns som gäller. Ett sätt att friskriva sig från ansvar. Har de varit tydliga med att visa vad som gäller så är det upp till
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 15:26Du har förhoppningsvis stämband.
Du har förhoppningsvis stämband.
Quote from Rasmus Olsson on 29 May 2009, 15:30Jag ska lägga upp Vätternrundan på ett slaktbord. Men först ska jag bli frisk.
Jag ska lägga upp Vätternrundan på ett slaktbord. Men först ska jag bli frisk.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:00Jag cyklar för första gången men tror ganska säkert att det kommer gå vägen. Tänkte stanna efter 15 mil och förmodligen ett stopp till efter. Tror ganska säkert på sub9, men man vet aldrig, har aldrig cyklat så långt innan.
Jag cyklar för första gången men tror ganska säkert att det kommer gå vägen. Tänkte stanna efter 15 mil och förmodligen ett stopp till efter. Tror ganska säkert på sub9, men man vet aldrig, har aldrig cyklat så långt innan.
Quote from Funbeat user on 29 May 2009, 21:28Raymond har koll.. så jag väljer att cykla med honom helt enkelt. 🙂
Raymond har koll.. så jag väljer att cykla med honom helt enkelt. 🙂