Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 16:28Full fart till Jönköping, kramp resten av vägen 😉
Full fart till Jönköping, kramp resten av vägen 😉
Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 17:20Gunnar: Som min runda förra året.. sämre upplägg finns inte.
Gunnar: Som min runda förra året.. sämre upplägg finns inte.
Quote from Lena O on 30 May 2009, 20:36*haha* Ditto that!
*haha* Ditto that!
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 01:37Jag köpte tom en tingelingklocka men den var omöjlig att skruva fast när jag var i Motala! För grovt styre och för grov ram gjorde att jag kastade skiten åt helsike. Kom runt iaf, och saknade inte plingförmågan.
På hybriden har jag monterat klocka som gör
Jag köpte tom en tingelingklocka men den var omöjlig att skruva fast när jag var i Motala! För grovt styre och för grov ram gjorde att jag kastade skiten åt helsike. Kom runt iaf, och saknade inte plingförmågan.
På hybriden har jag monterat klocka som gör
Quote from Claes Andersson on 4 June 2009, 19:31Jag ska starta 20.04 och tänkte mej att köraSUB10 tempo. Hur många stopp det innebär vet jag inte. Räknar dock inte med någon större trängsel i depåerna. 😉
Jag ska starta 20.04 och tänkte mej att köraSUB10 tempo. Hur många stopp det innebär vet jag inte. Räknar dock inte med någon större trängsel i depåerna. 😉
Quote from j sollerman on 4 June 2009, 21:01Jag tror jag trampar på som fan sen får vi se hur länge de håller. Kanske kommer förbi Hästholmen iaf!
Jag tror jag trampar på som fan sen får vi se hur länge de håller. Kanske kommer förbi Hästholmen iaf!
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:23Jag skall nog cykla med flytväst som det ser ut just nu! 😀
Sub 9 får man nog slå ur hågen,
pontoner på, och följ med vågen!Det är regnmoln från Askersund till Jönköping på kartan på Fre -> Lördag..
Jag skall nog cykla med flytväst som det ser ut just nu! 😀
Sub 9 får man nog slå ur hågen,
pontoner på, och följ med vågen!
Det är regnmoln från Askersund till Jönköping på kartan på Fre -> Lördag..
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 13:24Då är surfbräda bättre.
Då är surfbräda bättre.
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:15Jag funderar på att låta bli att cykla med tanke på vädret
Jag funderar på att låta bli att cykla med tanke på vädret
Quote from Funbeat user on 9 June 2009, 16:33Plocka fram trampebåten, om man nu ser hur vädret ska vara. (V)
Plocka fram trampebåten, om man nu ser hur vädret ska vara. (V)