Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:23Karln kan inte vara klok om han tycker det är kul att rusa upp i trappor det snabbaste man orkar 😀
Fast så länge man har roligt är det inga problem, då orkar man med ganska mycket.
Karln kan inte vara klok om han tycker det är kul att rusa upp i trappor det snabbaste man orkar 😀
Fast så länge man har roligt är det inga problem, då orkar man med ganska mycket.
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:29Jo, man blir nog inte så bra som honom om man inte är klok, men ändå... 🙂
I Dubai? Du menar möjligen inte världens högsta byggnad eller är det någon annan jag tänker på?
Men att de inte gör något liknande i Twisted Torso? 🙂
Jo, man blir nog inte så bra som honom om man inte är klok, men ändå... 🙂
I Dubai? Du menar möjligen inte världens högsta byggnad eller är det någon annan jag tänker på?
Men att de inte gör något liknande i Twisted Torso? 🙂
Quote from ellen olsson on 19 May 2008, 23:30Jepp, jag syftar på Burj Dubai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Burj_Dubai
Jepp, jag syftar på Burj Dubai.
http://en.wikipedia.org/wiki/Burj_Dubai
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:34Milde himmel, undrar om det finns någon idag levande människa som skulle klara det!
Milde himmel, undrar om det finns någon idag levande människa som skulle klara det!
Quote from ellen olsson on 19 May 2008, 23:39Paul Crake är väl en självklar favorit men han kanske har lagt av(*). Han sprang ESB Run-Up under 10 minuter fyra år i rad. Till saken hör att han fortfarande är ensam om att ha sprungit under 10 minuter...
(*) Med "lagt av" menar jag att han kanske bara
Paul Crake är väl en självklar favorit men han kanske har lagt av(*). Han sprang ESB Run-Up under 10 minuter fyra år i rad. Till saken hör att han fortfarande är ensam om att ha sprungit under 10 minuter...
(*) Med "lagt av" menar jag att han kanske bara
Quote from Funbeat user on 19 May 2008, 23:41Lena: Tycker du borde sätta upp något slags mål ändå. Nästa års Göteborgsvarv känns ju långt borta.
Om du inte vill satsa på någon tävling så kan du springa en sträcka på 10-20 km nu i början av sommaren.
Kör sedan träning där du försöker träna upp hast
Lena: Tycker du borde sätta upp något slags mål ändå. Nästa års Göteborgsvarv känns ju långt borta.
Om du inte vill satsa på någon tävling så kan du springa en sträcka på 10-20 km nu i början av sommaren.
Kör sedan träning där du försöker träna upp hast
Quote from Kicki Ing on 20 May 2008, 20:43Tack för tipsen!
Någon slags schema behöver jag nog ha för att det ska bli lite "ordning och reda" på träningen. Jag kan väl även känna att jag bör ha något lopp som mål eftersom jag vet att det är bästa sättet för mig att hålla mig motiverad till tränin
Tack för tipsen!
Någon slags schema behöver jag nog ha för att det ska bli lite "ordning och reda" på träningen. Jag kan väl även känna att jag bör ha något lopp som mål eftersom jag vet att det är bästa sättet för mig att hålla mig motiverad till tränin
Quote from Funbeat user on 20 May 2008, 21:10http://www.marathon.se/loppen/index.cfm?Search=yes&Typ_ID=6&Lopp_month=
Där borde du kunna hitta något som lockar dig till vidare träning 🙂
http://www.marathon.se/loppen/index.cfm?Search=yes&Typ_ID=6&Lopp_month=
Där borde du kunna hitta något som lockar dig till vidare träning 🙂
Quote from Galderma Fritidsförening on 20 May 2008, 21:38Distanser...
Ett backpass kan exempelvis se ut såhär.
Man tar t.ex. en backe som det tar ca 30 sekunder att springa uppför.
Spring upp, jogga eller gå ner. Upprepa x antal gånger. Börja med kanske 4 gånger, öka sedan med en varannan/var tredje gång man
Distanser...
Ett backpass kan exempelvis se ut såhär.
Man tar t.ex. en backe som det tar ca 30 sekunder att springa uppför.
Spring upp, jogga eller gå ner. Upprepa x antal gånger. Börja med kanske 4 gånger, öka sedan med en varannan/var tredje gång man
Quote from Funbeat user on 21 May 2008, 15:22Hej Lena!
Jag har lite samma problem som dig. Vad ska man nu träna emot? Jag ska anmäla mig till Göteborgs halvmara (www.solvikingarna.se) den 11 okt. Sen har jag redan anmält mig till Midnattsloppet i Göteborg 10 km.
Kanske jag även ska springa finallo
Hej Lena!
Jag har lite samma problem som dig. Vad ska man nu träna emot? Jag ska anmäla mig till Göteborgs halvmara (www.solvikingarna.se) den 11 okt. Sen har jag redan anmält mig till Midnattsloppet i Göteborg 10 km.
Kanske jag även ska springa finallo