Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 11:02Roger (t+)
Roger (t+)
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 13:44Härligt Roger! Du slår oss alla med häpnad! Tråkigt bara att du är skadad för tillfället!
Härligt Roger! Du slår oss alla med häpnad! Tråkigt bara att du är skadad för tillfället!
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 15:26Vissa sega gubbar fattar när det är dags att lägga av..
http://www.hindustantimes.com/India-news/NewDelhi/Marathon-runner-Fauja-Singh-to-retire-after-one-last-run/Article1-999041.aspx
Vissa sega gubbar fattar när det är dags att lägga av..
http://www.hindustantimes.com/India-news/NewDelhi/Marathon-runner-Fauja-Singh-to-retire-after-one-last-run/Article1-999041.aspx
Quote from Funbeat user on 24 January 2013, 21:19Jäklars vilken pepp i den här tråden! Jag är själv 66a och ligger tränings- och resultat-mässigt ganska precis ett år efter Anders men inser att det faktiskt kan vara möjligt att nå mitt över-månen-mål på sub3:10 på sthlm-maran i år.
Jäklars vilken pepp i den här tråden! Jag är själv 66a och ligger tränings- och resultat-mässigt ganska precis ett år efter Anders men inser att det faktiskt kan vara möjligt att nå mitt över-månen-mål på sub3:10 på sthlm-maran i år.
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 14:45Livet är rättvist påstås.
Vi föds alla likvärda.
Dock föds vissa som trådskaparen med talang att springa.Själv var jag som bäst sprinter när jag var runt 20.
Noll långdistansmuskler.
Lik förbaskat så klarade jag milen en bra bit under 40 när jag va
Livet är rättvist påstås.
Vi föds alla likvärda.
Dock föds vissa som trådskaparen med talang att springa.
Själv var jag som bäst sprinter när jag var runt 20.
Noll långdistansmuskler.
Lik förbaskat så klarade jag milen en bra bit under 40 när jag va
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 16:07Jag läste någonstans att man blir som bäst 8-10 år efter att man börjar löpträna seriöst. Om man går fortare fram, och försöker maxa tidigare (som nästan alla vill), så är risken stor att man i stället blir skadad. Om man går långsammare fram, så är riske
Jag läste någonstans att man blir som bäst 8-10 år efter att man börjar löpträna seriöst. Om man går fortare fram, och försöker maxa tidigare (som nästan alla vill), så är risken stor att man i stället blir skadad. Om man går långsammare fram, så är riske
Quote from Funbeat user on 25 January 2013, 16:49Jag kan ju meddela att jag lyckades springa milen på 44 minuter i slutet december.
Det går åt rätt håll!
🙂
Jag kan ju meddela att jag lyckades springa milen på 44 minuter i slutet december.
Det går åt rätt håll!
🙂
Quote from Funbeat user on 4 September 2014, 20:4342:34 i våras på 10km.
samma träningsmängd i princip.
Fortfarande 90kg.
Lite hårdare pass.
fast 1,5 år äldre...Still alive.
42:34 i våras på 10km.
samma träningsmängd i princip.
Fortfarande 90kg.
Lite hårdare pass.
fast 1,5 år äldre...
Still alive.
Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 07:28Bra jobbat!
Vill bara varna för en risk som finns som gör att du blir långsammare igen. Detta har drabbat mig och löptiderna har backat flera minuter på samtliga distanser ända upp till maran. Mycket sorgligt men jag trivs bättre med min träning nu än nå
Bra jobbat!
Vill bara varna för en risk som finns som gör att du blir långsammare igen. Detta har drabbat mig och löptiderna har backat flera minuter på samtliga distanser ända upp till maran. Mycket sorgligt men jag trivs bättre med min träning nu än nå
Quote from Funbeat user on 5 September 2014, 07:32(t+)
(t+)