Quote from ellen olsson on 27 April 2010, 14:30Lagen är t.o.m. strängare än så.
Lagen är t.o.m. strängare än så.
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:40Kan du utveckla?
Kan du utveckla?
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 14:49Man är i princip skyldig till allt ens hund hittar på, strickt ägaransvar! Angående koppeltvång så är mellan början på våren (mars tror jag men är inte säker) och till runt den 20 aug som det gäller i skog och mark, sen har var kommun sina egna regler om
Man är i princip skyldig till allt ens hund hittar på, strickt ägaransvar! Angående koppeltvång så är mellan början på våren (mars tror jag men är inte säker) och till runt den 20 aug som det gäller i skog och mark, sen har var kommun sina egna regler om
Quote from Funbeat user on 27 April 2010, 16:29Hej Krister
Några möjliga tolkningar av hur kanske cyklisterna tänkte vid tillfälle 1 (ev humor är helt oavsiktlig)
a) Den där joggaren ser ut att ha koll. Det är nog lättare för honom att gå ut åt sidan än det är för mig att byta spår.
b) Den där jogg
Hej Krister
Några möjliga tolkningar av hur kanske cyklisterna tänkte vid tillfälle 1 (ev humor är helt oavsiktlig)
a) Den där joggaren ser ut att ha koll. Det är nog lättare för honom att gå ut åt sidan än det är för mig att byta spår.
b) Den där jogg
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:19Barn, jag har skrivit om det förr: Möte på cykel med pojke på cykel som väjer vänster ... vis sedan min förra krock har jag saktat in ordentligt, men säger till honom att hålla höger
"Nej, vänster!" säger han - och den släpper föräldrarna ut i trafiken ..
Barn, jag har skrivit om det förr: Möte på cykel med pojke på cykel som väjer vänster ... vis sedan min förra krock har jag saktat in ordentligt, men säger till honom att hålla höger
"Nej, vänster!" säger han - och den släpper föräldrarna ut i trafiken ..
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 15:45Jag mötte förmodligen den där pojkens mamma idag. Efter att jag väjt för hennes hund som sprang rakt ut i vägen (trots vanligt koppel) och skällt på henne lite frågade hon om jag trodde det va meningen (???) och sa åt mig att man faktiskt cyklar på vänste
Jag mötte förmodligen den där pojkens mamma idag. Efter att jag väjt för hennes hund som sprang rakt ut i vägen (trots vanligt koppel) och skällt på henne lite frågade hon om jag trodde det va meningen (???) och sa åt mig att man faktiskt cyklar på vänste
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 16:07Hej Krister.
"hur tänker ni"
Jag tänker så här att "Hundägare till huvudel är riktiga jävla idioter"
Och det bygger jag på att 8-9 av 10 som jag möter/träffar på, beter sig som det, riktiga jävla idioter.
Nu är du troligen en av de som inte gör det. O
Hej Krister.
"hur tänker ni"
Jag tänker så här att "Hundägare till huvudel är riktiga jävla idioter"
Och det bygger jag på att 8-9 av 10 som jag möter/träffar på, beter sig som det, riktiga jävla idioter.
Nu är du troligen en av de som inte gör det. O
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 17:16Som jag alltid har sagt till mina töser: Det är inte er jag inte litar på det är på alla j*vla idioter....
Som jag alltid har sagt till mina töser: Det är inte er jag inte litar på det är på alla j*vla idioter....
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 18:26"Som jag alltid har sagt till mina töser: Det är inte er jag inte litar på det är på alla j*vla idioter.... "
. över I.(t+)
Vänligen
P.
"Som jag alltid har sagt till mina töser: Det är inte er jag inte litar på det är på alla j*vla idioter.... "
. över I.(t+)
Vänligen
P.
Quote from Funbeat user on 29 April 2010, 20:02Ingen dum regel vid framförande av mc heller...
Ingen dum regel vid framförande av mc heller...