Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelhur tänker ni - hett ämne
You need to log in to create posts and topics.

Lagen är t.o.m. strängare än så.

Kan du utveckla?

Man är i princip skyldig till allt ens hund hittar på, strickt ägaransvar! Angående koppeltvång så är mellan början på våren (mars tror jag men är inte säker) och till runt den 20 aug som det gäller i skog och mark, sen har var kommun sina egna regler om

Hej Krister

Några möjliga tolkningar av hur kanske cyklisterna tänkte vid tillfälle 1 (ev humor är helt oavsiktlig)

a) Den där joggaren ser ut att ha koll. Det är nog lättare för honom att gå ut åt sidan än det är för mig att byta spår.

b) Den där jogg

Barn, jag har skrivit om det förr: Möte på cykel med pojke på cykel som väjer vänster ... vis sedan min förra krock har jag saktat in ordentligt, men säger till honom att hålla höger
"Nej, vänster!" säger han - och den släpper föräldrarna ut i trafiken ..

Jag mötte förmodligen den där pojkens mamma idag. Efter att jag väjt för hennes hund som sprang rakt ut i vägen (trots vanligt koppel) och skällt på henne lite frågade hon om jag trodde det va meningen (???) och sa åt mig att man faktiskt cyklar på vänste

Hej Krister.

"hur tänker ni"

Jag tänker så här att "Hundägare till huvudel är riktiga jävla idioter"

Och det bygger jag på att 8-9 av 10 som jag möter/träffar på, beter sig som det, riktiga jävla idioter.

Nu är du troligen en av de som inte gör det. O

Som jag alltid har sagt till mina töser: Det är inte er jag inte litar på det är på alla j*vla idioter....

"Som jag alltid har sagt till mina töser: Det är inte er jag inte litar på det är på alla j*vla idioter.... "

. över I.(t+)

Vänligen

P.

Ingen dum regel vid framförande av mc heller...