Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

@Rolle P: Slarvigt skrivet av mig betr tiderna - det var lite hugget & blandat ur minnet och kom ut galet. Poängen jag ville ha fram var att jag lade ner ett bra stycke tid och sträcka ur passet på uppvärmningen (*inte* att jag sprang snabbare under uppvä

Jodå, jag förstod din tanke. Men ibland kan missförstån vara för roliga för att låta gå omärkta förbi... :O)

Finns ingen anledning att vara noggran eller göra som alla andra. Huvudsaken är att du inte lurar dig själv, dvs registrerar all tid som löpning

Nu har jeg (næsten) lært ikke at ligge under for hvor meget og hurtigt andre løber, har nu altid registreret hele distancen og tiden - og registrerer opvarmning, intervaller osv under kommentarer.

Det har været meget svært for som ny løber (fra juli 2009

Jag gör precis som Susanne. Om man bakar in uppvärmning och nedvarvning i det vanliga passet blir det svårt att i efterhand få en överblick över de snabba passen tycker jag.

I övrigt så skippar jag att regga joggvilan på intervallpass av samma anledning

Eftersom jag har en slinga på ca 8km som jag springer ett eller flera varv, brukar jag bara regga den tiden, och inte den tid det tar att ta sig dit och tillbaka som jag använder som upp- och nerjogg.

Men gruppass brukar jag regga hela tiden, inte bara d

12