Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 14:51Beror väl på hur man jämför - jämför du med att springa på 50 - 55 minuter är det en avsevärd skillnad - det krävs ett annat steg o inte bara flås.
Beror väl på hur man jämför - jämför du med att springa på 50 - 55 minuter är det en avsevärd skillnad - det krävs ett annat steg o inte bara flås.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 15:00Om jag nu kör ett långdistanspass och ett intervallpass i veckan, bör jag då köra tröskelintervaller eller vo2max intervaller? Målet är att springa gbgvarvet top 1000 2013 så hade tänkt trappa upp konditionsträningen till våren.
Om jag nu kör ett långdistanspass och ett intervallpass i veckan, bör jag då köra tröskelintervaller eller vo2max intervaller? Målet är att springa gbgvarvet top 1000 2013 så hade tänkt trappa upp konditionsträningen till våren.
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 16:03"Beror väl på hur man jämför - jämför du med att springa på 50 - 55 minuter är det en avsevärd skillnad - det krävs ett annat steg o inte bara flås."
Jag tror i varje fall att det för få personer är spänsten som är den begränsande faktorn för om man klar
"Beror väl på hur man jämför - jämför du med att springa på 50 - 55 minuter är det en avsevärd skillnad - det krävs ett annat steg o inte bara flås."
Jag tror i varje fall att det för få personer är spänsten som är den begränsande faktorn för om man klar
Quote from Funbeat user on 27 July 2012, 16:10Om du ska träna mot GBG-varvet säger det nästan sig själv. Tröskla på 🙂 Går att kombinera långdistanspass med att köra tröskel i dessa. 2 x 20km och ett av dessa 5-10km tröskel. Öka succesivt.
Om du ska träna mot GBG-varvet säger det nästan sig själv. Tröskla på 🙂 Går att kombinera långdistanspass med att köra tröskel i dessa. 2 x 20km och ett av dessa 5-10km tröskel. Öka succesivt.