Quote from Catharina Brattlin on 24 November 2008, 20:01Jag väljer alla gånger löpband framför löpning i snöstorm och halka. Även om jag tycker att löpband suger ordentligt när det gäller vanliga distanspass. Tycker det är brutalt tråkigt plus att löpsteget blir så nedrans monotont att jag får ont både här och
Jag väljer alla gånger löpband framför löpning i snöstorm och halka. Även om jag tycker att löpband suger ordentligt när det gäller vanliga distanspass. Tycker det är brutalt tråkigt plus att löpsteget blir så nedrans monotont att jag får ont både här och
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 20:04Jag springer gärna i snö, men i sån snöstorm som det nu varit så sätter jag mig hellre på motionscykeln.
Annars går det bra att springa i de flesta vinterväder, i synnerhet nu då jag har investerat i Ice Bug Gryllo. De är underbara!!! (H:)Löpband har ja
Jag springer gärna i snö, men i sån snöstorm som det nu varit så sätter jag mig hellre på motionscykeln.
Annars går det bra att springa i de flesta vinterväder, i synnerhet nu då jag har investerat i Ice Bug Gryllo. De är underbara!!! (H:)
Löpband har ja
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:10Va, det är väl perfekt att springa i snö, lite som obanad terräng och man får fantastisk träning av leder etc.! Jag har alltid varit en extremt frusen och vintergnällig person, men sedan jag börjat med löpningen har jag inga problem alls längre, må det så
Va, det är väl perfekt att springa i snö, lite som obanad terräng och man får fantastisk träning av leder etc.! Jag har alltid varit en extremt frusen och vintergnällig person, men sedan jag börjat med löpningen har jag inga problem alls längre, må det så
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:21Sprang idag tvärs genom staden med snön piskande i ansiktet och tre grader minus och vet du vad...? Det var SKITKUL!
Det skall vara bra jäkla kallt om man skall frysa när man springer och har på sig ett värmeställ.
Det går givetvis inte att stå på och s
Sprang idag tvärs genom staden med snön piskande i ansiktet och tre grader minus och vet du vad...? Det var SKITKUL!
Det skall vara bra jäkla kallt om man skall frysa när man springer och har på sig ett värmeställ.
Det går givetvis inte att stå på och s
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:24Hur gör ni för att hålla er torrskodda i snö då?
Inte för att jag räknar med några större snömängder men _om_...
Vad har ni på fötter och nederdel av ben om ni springer i snö?
Hur gör ni för att hålla er torrskodda i snö då?
Inte för att jag räknar med några större snömängder men _om_...
Vad har ni på fötter och nederdel av ben om ni springer i snö?
Quote from Catharina Brattlin on 24 November 2008, 21:28Fryser gör jag aldrig när jag springer. Tvärtom är några minus perfekt ur den synpunkten. Igår sprang jag i skogen i 3 minusgrader och det var underbart i solsken och rimfrostprydd omgivning. Det jag oroar mig för är att halka och slå mig. Är jag rädd så
Fryser gör jag aldrig när jag springer. Tvärtom är några minus perfekt ur den synpunkten. Igår sprang jag i skogen i 3 minusgrader och det var underbart i solsken och rimfrostprydd omgivning. Det jag oroar mig för är att halka och slå mig. Är jag rädd så
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:31Yllestrumpor är kanon. Det blir inte kallt även om de är blöta. Jag kör med vandringstrumpor som finns i alla möjliga affärer.
Yllestrumpor är kanon. Det blir inte kallt även om de är blöta. Jag kör med vandringstrumpor som finns i alla möjliga affärer.
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:37Om man springer när det är halt förstår jag om man behöver dubbar (dobbar?) eller speciella skor. Men om det bara är snö, och dessutom med grus eller sand ovanpå - funkar det inte att springa med vanliga löparskor då?
Jag har faktiskt aldrig sprungit på
Om man springer när det är halt förstår jag om man behöver dubbar (dobbar?) eller speciella skor. Men om det bara är snö, och dessutom med grus eller sand ovanpå - funkar det inte att springa med vanliga löparskor då?
Jag har faktiskt aldrig sprungit på
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:37Ooops - dubbelt.
Ooops - dubbelt.
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:38Min fråga är hur man gör med ansiktet, 13 minus blev lite kallt i lördags. Kan inte minnas att det någonsin kändes så förra året trots att de vissa dagar var åtminstonde 20 minus.
Min fråga är hur man gör med ansiktet, 13 minus blev lite kallt i lördags. Kan inte minnas att det någonsin kändes så förra året trots att de vissa dagar var åtminstonde 20 minus.