Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:55Kommer hädanefter alltid att heta "tandborstar" i min värld. 🙂
Kommer hädanefter alltid att heta "tandborstar" i min värld. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 21:58Jag tycker de påminner mera om tungskrapor! 😉
Nä men allvarligt, de är en bra investering om man tycker det är för halt, vill minnas att de kostade under 200 kronor.
Jag tycker de påminner mera om tungskrapor! 😉
Nä men allvarligt, de är en bra investering om man tycker det är för halt, vill minnas att de kostade under 200 kronor.
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:00Det jämna och bra ca-priset 149 kr enl. deras hemsida (www.hbb.se)
På löplabbet är de pyttelite dyrare 🙂
Det jämna och bra ca-priset 149 kr enl. deras hemsida (www.hbb.se)
På löplabbet är de pyttelite dyrare 🙂
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:01Tack! Under 200 spänn verkar helt okej för att inte slå ihjäl sig.
Tack! Under 200 spänn verkar helt okej för att inte slå ihjäl sig.
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:02Var köper man de fina halkskydden på Henriks bild?
Oops, svaret kom samtidigt som jag skrev mitt inlägg...
Var köper man de fina halkskydden på Henriks bild?
Oops, svaret kom samtidigt som jag skrev mitt inlägg...
Quote from Elias Engqvist on 24 November 2008, 22:02Jag hade liknande remmar för en massa år sen men det funkar inget vidare i längden. Om man BARA springer på glansis kanske men om man är ute o springer ute i naturen på vintern så är det mycket snö här o lite där, is osv... Ett par skor som icebugs eller
Jag hade liknande remmar för en massa år sen men det funkar inget vidare i längden. Om man BARA springer på glansis kanske men om man är ute o springer ute i naturen på vintern så är det mycket snö här o lite där, is osv... Ett par skor som icebugs eller
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:05De där ser väldigt lika ut mina Spiky Plus halkskydd. De fungerar alldeles utmärkt tycker jag. Ca 200 spänn kostade mina.
Edit: Mina fungerar utmärkt i terräng också. Var bara noga när du sätter på dem så att de sitter ordentligt.
De där ser väldigt lika ut mina Spiky Plus halkskydd. De fungerar alldeles utmärkt tycker jag. Ca 200 spänn kostade mina.
Edit: Mina fungerar utmärkt i terräng också. Var bara noga när du sätter på dem så att de sitter ordentligt.
Quote from Funbeat user on 24 November 2008, 22:19Den typen av broddar har jag också. De fungerar jättebra. (t+)
Den typen av broddar har jag också. De fungerar jättebra. (t+)
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 07:10Jag var ute och körde 21km i snön i söndags och det är inga problem. Lite halt här och var men man får ta det lugnt bara så brukar det klara sig. Dock efter typ 1:45 så blev jag jäkla kall om magen trots varm på resten av kroppen och när jag kom in så var
Jag var ute och körde 21km i snön i söndags och det är inga problem. Lite halt här och var men man får ta det lugnt bara så brukar det klara sig. Dock efter typ 1:45 så blev jag jäkla kall om magen trots varm på resten av kroppen och när jag kom in så var
Quote from ellen olsson on 25 November 2008, 07:25Hmmm...
Jag har både ett par IceBug och två olika uppsättningar broddar till förfogande. Oftast, och även i dagsläget, tycker jag dock att det räcker gott att springa i mina Saucony Type A - utan "järnskrot".
Hmmm...
Jag har både ett par IceBug och två olika uppsättningar broddar till förfogande. Oftast, och även i dagsläget, tycker jag dock att det räcker gott att springa i mina Saucony Type A - utan "järnskrot".