Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 08:01Hoppsan! De hade erbjudande på Löplabbet online med reflexväst o de där broddarna som Henrik D la in på bild för 200! Perfekt för en utsocknes som jag. Beställt o klart. Ska bli spännande att pröva 🙂
Hoppsan! De hade erbjudande på Löplabbet online med reflexväst o de där broddarna som Henrik D la in på bild för 200! Perfekt för en utsocknes som jag. Beställt o klart. Ska bli spännande att pröva 🙂
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 08:02Kör som vanligt, men lugnare. Mängd går före intensitet på vintern. Gällande kläder så är det lager på lager som gäller. Vintertights är kanon, liksom en jacka som andas, men är vindtät. Mössa och vantar såklart. Syntet ska det vara, bomull är tabu.
På f
Kör som vanligt, men lugnare. Mängd går före intensitet på vintern. Gällande kläder så är det lager på lager som gäller. Vintertights är kanon, liksom en jacka som andas, men är vindtät. Mössa och vantar såklart. Syntet ska det vara, bomull är tabu.
På f
Quote from Lars Breström on 25 November 2008, 10:02Nadja, för ansiktet använder jag en Buff, eller HAD. Det är en tygtub i funktionsmaterial som man trär över huvudet. När det blir kallt om munnen och kinderna drar jag upp den, ibland tom över näsan.
Den är tunn och lätt att andas igenom.
När den blir för
Nadja, för ansiktet använder jag en Buff, eller HAD. Det är en tygtub i funktionsmaterial som man trär över huvudet. När det blir kallt om munnen och kinderna drar jag upp den, ibland tom över näsan.
Den är tunn och lätt att andas igenom.
När den blir för
Quote from Tommy Persson on 25 November 2008, 11:04Dessa kör jag med (men med mina löpskor förstås) och de funkar både till snö och is. Inköptes på Intersport för tre år sen.
BILD:ettbraliv.files.wordpress.com/2007/10/l_yaktraxpro.jpg
Dessa kör jag med (men med mina löpskor förstås) och de funkar både till snö och is. Inköptes på Intersport för tre år sen.
BILD:ettbraliv.files.wordpress.com/2007/10/l_yaktraxpro.jpg
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 12:34http://www.marathon.se/news/Article.cfm?NewsId=898580
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 12:48Jag använder åxå YakTrax och är supernöjd. De biter på alla underlag utom asfalt, där de kan bli lite hala. Lätta att ta av och på om man måste springa på just asfalt under passet. Rekommenderas!
I år blir det nog skor med GoreTex eller motsvarande. Sakn
Jag använder åxå YakTrax och är supernöjd. De biter på alla underlag utom asfalt, där de kan bli lite hala. Lätta att ta av och på om man måste springa på just asfalt under passet. Rekommenderas!
I år blir det nog skor med GoreTex eller motsvarande. Sakn
Quote from Elias Engqvist on 25 November 2008, 13:42Dom här funkade utmärkt för en halvtimme sen: BILD:http://www.ol-shop.at/images/medium/sarvagrip_iso_med.jpg
Dom här funkade utmärkt för en halvtimme sen: BILD:http://www.ol-shop.at/images/medium/sarvagrip_iso_med.jpg
Quote from Urban Nilsson on 25 November 2008, 13:47Jag springer för 4:e året helt utan specialskor eller broddar på vintern. Det handlar om det som Fredrika brukar mässa ibland: fotisättningen. Sätter man i foten under sig, i kroppens lodlinje, så halkar man inte. Det går inte superfort heller men det är
Jag springer för 4:e året helt utan specialskor eller broddar på vintern. Det handlar om det som Fredrika brukar mässa ibland: fotisättningen. Sätter man i foten under sig, i kroppens lodlinje, så halkar man inte. Det går inte superfort heller men det är
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 13:54Den här tråden gör mig verkligen glad. Behöver alltså inte lägga ut pengar jag inte har på att köpa nya skor, utan kan springa i vinter ändå. Broddar för några hundra är helt okej.
Den här tråden gör mig verkligen glad. Behöver alltså inte lägga ut pengar jag inte har på att köpa nya skor, utan kan springa i vinter ändå. Broddar för några hundra är helt okej.
Quote from Funbeat user on 25 November 2008, 14:07Daniel: Jag är ett stort fan av Fredrikas predikan också men tyvärr är det inte så enkelt =) Trots bra löpsteg så halkar man tycker jag om det är ren isbana som gäller.
Jag klarade mig 21km i ett par blankslitna DS Trainer men visst halka man i omgångar.
Daniel: Jag är ett stort fan av Fredrikas predikan också men tyvärr är det inte så enkelt =) Trots bra löpsteg så halkar man tycker jag om det är ren isbana som gäller.
Jag klarade mig 21km i ett par blankslitna DS Trainer men visst halka man i omgångar.