Quote from Funbeat user on 29 June 2012, 18:58Jag tycker att det är bättre att få till tekniken innan säsongen eftersom det tar lite tid.
Jag tycker att det är bättre att få till tekniken innan säsongen eftersom det tar lite tid.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 05:09Det jag säger är att man kan köra telnikträning året om. Dvs det bör/behöver inte bara vara begränsat till vintern. Dessutom, om man som kör 20tim cykel (som David rekommenderar) i veckan så har man garanterat ett och annat återhämtingspass som också lämp
Det jag säger är att man kan köra telnikträning året om. Dvs det bör/behöver inte bara vara begränsat till vintern. Dessutom, om man som kör 20tim cykel (som David rekommenderar) i veckan så har man garanterat ett och annat återhämtingspass som också lämp
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 07:05Synd att det är så få som har en bra teknik.
Synd att det är så få som har en bra teknik.
Quote from Funbeat user on 30 June 2012, 09:13För mig som gillar att tävla mot andra, tycker jag att det är bra om inte så många har bra trampteknik (H).
Jag - som varken har bra material eller en gedigen cykelbakgrund - tycker att kadensmätaren är en av mina bästa investeringar. I början (för 3-4 å
För mig som gillar att tävla mot andra, tycker jag att det är bra om inte så många har bra trampteknik (H).
Jag - som varken har bra material eller en gedigen cykelbakgrund - tycker att kadensmätaren är en av mina bästa investeringar. I början (för 3-4 å
Quote from Funbeat user on 5 July 2012, 10:25David, menar du vinterträning ute eller på trainer?
På trainer kan jag absolut förstå. Är det ute så vill jag veta mer! Nyfiken!
David, menar du vinterträning ute eller på trainer?
På trainer kan jag absolut förstå. Är det ute så vill jag veta mer! Nyfiken!