Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 09:33Hur tuff en bana är brukar oftast vara relaterat till den som springer och dennes erfarenhet av trail/terräng. Sen så spelar givetvis kuperingen en avgörande roll!
Har precis genomfört banrekningen till Salomon Trail Tour i örnsköldsvik (1:a + 8:e + 18:e
Hur tuff en bana är brukar oftast vara relaterat till den som springer och dennes erfarenhet av trail/terräng. Sen så spelar givetvis kuperingen en avgörande roll!
Har precis genomfört banrekningen till Salomon Trail Tour i örnsköldsvik (1:a + 8:e + 18:e
Quote from Funbeat user on 13 July 2010, 13:47Wow, vilken reklam. Det ser ut som ett trevligt lopp det där!
Wow, vilken reklam. Det ser ut som ett trevligt lopp det där!
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:06Kanon fina bilder Henrik. Blir sugen på att testa dessa, ska till Umeå i september och kommer nog att stanna till och köra efter kartan som du lagt ut. Bra exempel och tydligt blir det med karta och profil.
Ser ut att vara mycket fin stig, inget obanat el
Kanon fina bilder Henrik. Blir sugen på att testa dessa, ska till Umeå i september och kommer nog att stanna till och köra efter kartan som du lagt ut. Bra exempel och tydligt blir det med karta och profil.
Ser ut att vara mycket fin stig, inget obanat el
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:19I Hälsingeskogarna finns ju en del riktigt fina stigar/leder att löpa på.
Trailen i Segersta verkar vara kul. Får testa den nån gång om man är hemma i Edsbyn.
I Hälsingeskogarna finns ju en del riktigt fina stigar/leder att löpa på.
Trailen i Segersta verkar vara kul. Får testa den nån gång om man är hemma i Edsbyn.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:25Hälsingeleden var ett härligt och tufft lopp.
Kan detta lopp återuppstå?
Hälsingeleden var ett härligt och tufft lopp.
Kan detta lopp återuppstå?
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:50Ja Jonas Hälsingeskogarna har mycket att bjuda på med sin underbara terräng. Nästa års Hälsingetrailen kommer att gå 2011-07-07 på samma bana. Kolla in på http://www.klubben.se/HMultisportklubb/2751-start.html för mer info. Vänsta kanten under Hälsingetra
Ja Jonas Hälsingeskogarna har mycket att bjuda på med sin underbara terräng. Nästa års Hälsingetrailen kommer att gå 2011-07-07 på samma bana. Kolla in på http://www.klubben.se/HMultisportklubb/2751-start.html för mer info. Vänsta kanten under Hälsingetra
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 21:54K-G glömde svara dig, men jag vet inget om löpning och Hälsingeleden däremot är skidloppet Hälsingeleden mellan Harsa och Bollnäs igång igen. Vi är däremot ett gäng som funderat på att springa Hälsingeleden någon gång under hösten.
K-G glömde svara dig, men jag vet inget om löpning och Hälsingeleden däremot är skidloppet Hälsingeleden mellan Harsa och Bollnäs igång igen. Vi är däremot ett gäng som funderat på att springa Hälsingeleden någon gång under hösten.
Quote from Funbeat user on 14 July 2010, 22:40>>Johan Hellberg:
Du menar snylta... 😉
Passa på och passera övik när det är race i stället så du får lite tävlingskänsla!kul att det man gör uppskattas!
angående banan så är det ingen "obanad" terräng om än att stigarna ibland kan vara svår att uppt
>>Johan Hellberg:
Du menar snylta... 😉
Passa på och passera övik när det är race i stället så du får lite tävlingskänsla!
kul att det man gör uppskattas!
angående banan så är det ingen "obanad" terräng om än att stigarna ibland kan vara svår att uppt
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 10:14I lördags sprang jag långklassen i Ladonia Mountain Trophy. Vi gjorde nära 2000 höjdmeter över 26 km.
http://nerdkond.wordpress.com/2010/07/12/lordag-i-ladonien/
🙂
I lördags sprang jag långklassen i Ladonia Mountain Trophy. Vi gjorde nära 2000 höjdmeter över 26 km.
🙂
Quote from Funbeat user on 15 July 2010, 12:45Henrik jag ska kolla upp när det är race, kanske något datum stämmer överens med ett tajt familjeschema och alla andra måsten. Vore kul att köra en tävling i denna vackra natur. Är uppvuxen i det platta Umeå men har tränat en del i Öviks trakterna i ungdo
Henrik jag ska kolla upp när det är race, kanske något datum stämmer överens med ett tajt familjeschema och alla andra måsten. Vore kul att köra en tävling i denna vackra natur. Är uppvuxen i det platta Umeå men har tränat en del i Öviks trakterna i ungdo