Quote from j sollerman on 24 May 2010, 09:17Bruse, håll dig till singelgruppen. Där finns de säkert likasinnade, ensama och översexuella...
Bruse, håll dig till singelgruppen. Där finns de säkert likasinnade, ensama och översexuella...
Quote from Rasmus Olsson on 24 May 2010, 09:30Är det tacken för att jag försöker hjälpa Nina i sina cykelköpsfunderingar? Håll era idiotiska insinuationer för er själva.
Är det tacken för att jag försöker hjälpa Nina i sina cykelköpsfunderingar? Håll era idiotiska insinuationer för er själva.
Quote from j sollerman on 24 May 2010, 12:38Du är riktigt pinsam! Tror nog alla förstod var du menade. Du kan väl iaf hålla dig vill PM...
Du är riktigt pinsam! Tror nog alla förstod var du menade. Du kan väl iaf hålla dig vill PM...
Quote from Rasmus Olsson on 24 May 2010, 12:40Är cyklister humorlösa och bittra? Måste allt vara så gravallvarligt? Skärp dig, din ton är inte ett dugg trevlig.
Sen är det väl rätt patetiskt att du sitter och tjuvläser i singelgruppen.
Är cyklister humorlösa och bittra? Måste allt vara så gravallvarligt? Skärp dig, din ton är inte ett dugg trevlig.
Sen är det väl rätt patetiskt att du sitter och tjuvläser i singelgruppen.
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:46*Markerar som ointressant*
*Markerar som ointressant*
Quote from Rasmus Olsson on 24 May 2010, 12:47Sorry Nina, nu får du ingen mer hjälp med cykeln av mig. Tröttnat. *Markerar som ointressant*
Sorry Nina, nu får du ingen mer hjälp med cykeln av mig. Tröttnat. *Markerar som ointressant*
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:50Synd att ni pojkar inte kan hålla sams. 🙁 Men jag har fått massor av hjälp och det tackar jag för.
Nu drar jag till jobbet istället. (#)
Synd att ni pojkar inte kan hålla sams. 🙁 Men jag har fått massor av hjälp och det tackar jag för.
Nu drar jag till jobbet istället. (#)
Quote from j sollerman on 24 May 2010, 12:51Bruse, Bra beslut!
Bruse, Bra beslut!
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 12:57jeez... Nina verkar inte ha något emot Bruses svar så varför ska andra då reagera?
jeez... Nina verkar inte ha något emot Bruses svar så varför ska andra då reagera?
Quote from Funbeat user on 24 May 2010, 13:14Ja, JAG tog då inte illa upp. Tycker bara det är skönt att det finns fler än jag med lite humor. 😉 Ska mycket till för att jag ska bli förnärmad. (H)
Ja, JAG tog då inte illa upp. Tycker bara det är skönt att det finns fler än jag med lite humor. 😉 Ska mycket till för att jag ska bli förnärmad. (H)