Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:40Kalle: Jag har kollat på Nishiki och Scott. Räknar med att lägga 15. Men absolut under 20. Min ekonomi tillåter egentligen ingen racer öht, men vill man ha så vill man ha...
Daniel: Eftersom jag anser att man aldrig får hoppa av en racer så lär jag tramp
Kalle: Jag har kollat på Nishiki och Scott. Räknar med att lägga 15. Men absolut under 20. Min ekonomi tillåter egentligen ingen racer öht, men vill man ha så vill man ha...
Daniel: Eftersom jag anser att man aldrig får hoppa av en racer så lär jag tramp
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:42Ska väl förtydliga det där med "aldrig hoppa av". Jag menar naturligtvis under normala omständigheter. Finns ju helvetesbackar där normala människor inte kan cykla. 😉
Ska väl förtydliga det där med "aldrig hoppa av". Jag menar naturligtvis under normala omständigheter. Finns ju helvetesbackar där normala människor inte kan cykla. 😉
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:45Inte i Sverige?
Inte i Sverige?
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:49Nina, du hittar säkert något bra. Gå in till en riktig cykelaffär så får du säkert mycket mer, och bättre, hjälp än du får här 🙂
Men vänta inte för länge ... det är fin, fina cykeldagar nu.
Nina, du hittar säkert något bra. Gå in till en riktig cykelaffär så får du säkert mycket mer, och bättre, hjälp än du får här 🙂
Men vänta inte för länge ... det är fin, fina cykeldagar nu.
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 16:59Daniel:
Ursprungligen undrade jag ju egentligen hur jag skulle välja butik. 😉 Jag vet att det är fina cykeldagar och jag har ju cykel nu, men bara i 3 veckor till. Jag är ledig en vecka till innan v 25, men sen jobbar jag hela sommaren. Jag kanske inte
Daniel:
Ursprungligen undrade jag ju egentligen hur jag skulle välja butik. 😉 Jag vet att det är fina cykeldagar och jag har ju cykel nu, men bara i 3 veckor till. Jag är ledig en vecka till innan v 25, men sen jobbar jag hela sommaren. Jag kanske inte
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:21Nina, ja, för det mesta, räcker det med en sådan butik du beskriver. I Göteborg skulle jag välja Cykel City, men jag skulle också rekommendera att ge Bike Tyson (Anneberg, mittemellan Lindome och Kungsbacka) en chans. Sportson på Vasagatan har bra persona
Nina, ja, för det mesta, räcker det med en sådan butik du beskriver. I Göteborg skulle jag välja Cykel City, men jag skulle också rekommendera att ge Bike Tyson (Anneberg, mittemellan Lindome och Kungsbacka) en chans. Sportson på Vasagatan har bra persona
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 17:33...
...
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:34Om du är nöjd med den service du får från din lokala handlare, och om det är den som har Scott och Nishiki skulle jag höra om de tog hem en Scott Contessa för att prova den utan köptvång. Det verkar vara den mest positivt recenserade tjejspecifika racern,
Om du är nöjd med den service du får från din lokala handlare, och om det är den som har Scott och Nishiki skulle jag höra om de tog hem en Scott Contessa för att prova den utan köptvång. Det verkar vara den mest positivt recenserade tjejspecifika racern,
Quote from Funbeat user on 23 May 2010, 19:41Menar du denna?
BILD:http://www.sportsonskovde.se/cyklar.php?show_bicycles&category_id=4#
Får inte bilden att funka.
Menar du denna?
BILD:http://www.sportsonskovde.se/cyklar.php?show_bicycles&category_id=4#
Får inte bilden att funka.
Quote from Rasmus Olsson on 23 May 2010, 19:44Nina får det inte att funka. Var det länge sen?
Nina får det inte att funka. Var det länge sen?