Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelHur välja vid cykelköp?
You need to log in to create posts and topics.

Bruse, det är så länge sen att jag inte vet hur man gör ens. 😉

Alla är dock inte nöjda med Contessan;

http://www.funbeat.se/blogs/show.aspx?Blogid=62388

Edit; om det beror på cyklisten, cykelhandlarn eller cykeln låter
jag vara osagt.

Nina, ska jag visa dig också hur kvinna gör?

Haha, gör det Bruse. 😉

Jag och "min" cykelhandlare kom fram till att jag faktiskt kan ha i princip vilken cykel som helst eftersom jag är tillräckligt lång för herrcykel. Med mina 174 cm måste jag inte ha en damracer. Fast den där Contessan har ju först

Bruse Bruse Bruse,
Detta är ett motionsforum, gubbsjuk.se hittar du längre bort i korridoren.

Om du fortsätter längre fram så hittar du en dörr till höger där det står,
"undermeningar av sexantydan/gubbsjuk.se" den dörren ska du knacka på istället och b

KB, jag har hjälpt många kvinnor med cykelrelaterade frågor, och ska nu hjälpa Nina med. Ta hand om ditt gubbslem så hjälper jag Nina så länge.

Nina, det där med damcyklar har med att de har en annorlunda geometri. minns inte iom kvinnor har längre ben e

Tror nog du kan lita på Bruse.

Här finns en annan som du inte behöver betala så mycket för namnet:

Kona Lisa:

BILD:http://www.konaworld.com/images/bikes/lrg/lisard.jpg

Finns att köpa i Sverige strax under din 15 tkr-gräns.

"Nina, det där med damcyklar har med att de har en annorlunda geometri. minns inte iom kvinnor har längre ben eller tvärtom."

Undrar om han inte mumlade nåt om att män har längre överkropp och armar. En läkare sa till mig för 10 år sedan att jag har opro

---
Jag kikade på er hemsida och läste reglerna. Nu är jag livrädd för att komma och provcykla med er.
---

Då har något inte fungerat. Ett trevligare och hjälpsammare gäng får du leta efter.

Det finns alltid 3 grupper så att du kan hamna rätt (lära dig

jag har hjälpt många kvinnor med cykelrelaterade frågor, och ska nu hjälpa Nina med. Ta hand om ditt gubbslem så hjälper jag Nina så länge.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Aj! den