Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 14:36Niclas H,
Nej, det är inte logiskt.
Niclas H,
Nej, det är inte logiskt.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 14:37Tur, att du klarade det. Tub är finfint att köra på. Man kommer snabbt på hur man klistrar tuber.
Tur, att du klarade det. Tub är finfint att köra på. Man kommer snabbt på hur man klistrar tuber.
Quote from Funbeat user on 12 August 2011, 23:18Nästan så jag längtar till min första tubpunka, så man får testa in action!
På verkstan var det ju pice of cake.Testade 53/11 i 40km/h i går, hmm.
Har ingen kadensmätare, men gissar på 60 sen tröttna jag, nä jag hör nog till dom som håller rätt hög kade
Nästan så jag längtar till min första tubpunka, så man får testa in action!
På verkstan var det ju pice of cake.
Testade 53/11 i 40km/h i går, hmm.
Har ingen kadensmätare, men gissar på 60 sen tröttna jag, nä jag hör nog till dom som håller rätt hög kade
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 00:44Att ifrågasätta självklar logik brukar väl vara kriterium för att klassa någon som idiot?
Att ifrågasätta självklar logik brukar väl vara kriterium för att klassa någon som idiot?
Quote from Funbeat user on 13 August 2011, 06:12Om det är Fredrik N:s inlägg du syftar på är det nog inte logik han ifrågasätter utan en så kallad falsk parallell, populär inom retoriken.
Eller han kan inte ifrågasätta logiken, eftersom det som han påpekar inte finns någon.
Om det är Fredrik N:s inlägg du syftar på är det nog inte logik han ifrågasätter utan en så kallad falsk parallell, populär inom retoriken.
Eller han kan inte ifrågasätta logiken, eftersom det som han påpekar inte finns någon.
Quote from Funbeat user on 14 August 2011, 23:10Jag växlar för övrigt alldeles för sällan.
Jag växlar för övrigt alldeles för sällan.
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:27Finns det inte automat växel 😀
Finns det inte automat växel 😀
Quote from Funbeat user on 15 August 2011, 09:41http://cycle.shimano-eu.com/publish/content/global_cycle/en/nl/index/products/city___comfort_bike/auto_inter-3.html
Quote from Funbeat user on 20 August 2011, 00:09@Fredrik Det blir bara en falsk parallell om man tar in massa oviktiga kommentarer från höger och vänster. Det är då det knyter sig ordentligt för de som inte förstår.
Det man istället ska tänka är, kedja + drev (L) och även växelförare på ett hörn.
@Fredrik Det blir bara en falsk parallell om man tar in massa oviktiga kommentarer från höger och vänster. Det är då det knyter sig ordentligt för de som inte förstår.
Det man istället ska tänka är, kedja + drev (L) och även växelförare på ett hörn.